کد خبر : 1304123 | 25 بهمن 1394 ساعت 10:37 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلی تامپسن پادشاه جدید ٣ امتیازی NBA (عکس)

ستاره گلدن استیت با کنار زدن استفن کری، هم تیمی خود قهرمان مسابقه ٣ امتیازی آل استار شد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رقابت جذاب بهترین شوت زن های ٣ امتیازی NBA برای اولین بار در تورنتو برگزار شد و بهترین های لیگ توانایی های خود را به رخ کشیدند. اما قهرمان امسال، مدافع عنوان قهرمانی و پادشاه سه امتیازی NBA، استفن کری نبود. این بار هم تیمی کری، کلی تامپسن بود با پیروزی در مرحله‌ نهایی مسابقه، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در تاریخ مسابقه سه امتیازی آل استار، این نخستین بار است که دو بازیکن متفاوت از یک تیم، دو سال متوالی قهرمان می شوند.

تامپسن که بهترین شوت های خود را برای پایان مسابقه حفظ کرده بود، مرحله‌ نهایی را با ۲۷ امتیاز به پایان رساند تا در یکی از رقابتی ترین مسابقات سه امتیازی تاریخ قهرمان شود؛ مسابقه ای که تعداد از بهترین شوت زن های کنونی و احتمالا تاریخ لیگ در آن شرکت داشتند.

کری که در مرحله‌ی نهایی یکی از حریفان تامپسن بود، در این مرحله ۲۳ امتیاز به دست آورد. دوین بوکر، بازیکن سال اولی فینیکس سانز که جوان ترین بازیکن لیگ است، با به دست آوردن ۱۶ امتیاز در مرحله‌ی نهایی، در جایگاه سوم قرار گرفت.

سه شوت زن برتر مرحله‌ی مقدماتی راهی راند نهایی شدند.

جیمز هاردن از راکتس، جی.جی. ردک از کلیپرز و دوین بوکر از سانز، هر سه مرحله‌ی مقدماتی را با ۲۰ امتیاز به پایان رساندند و برای تعیین اینکه کدام بازیکن در مرحله‌ی نهایی با کری و تامپسن رقابت خواهد کرد، در یک مرحله‌ی حذفی ۳۰ ثانیه ای با هم رقابت کردند.

کریس میدلتون از میلواکی با به دست آوردن ۱۳ امتیاز، اولین بازیکنی بود که در مرحله‌ی مقدماتی حذف شد. سی‌جی مک‌کالوم از پرتلند نیز در راند مقدماتی ۱۴ امتیاز کسب کرد و نتوانست راهی مرحله‌ی نهایی شود. کایل لوری از تورنتو نیز که از حمایت تماشاگران برخوردار بود، در راند مقدماتی ۱۵ امتیاز کسب کرد.

1091688

دیدگاه‌ها