کد خبر : 1304158 | 25 بهمن 1394 ساعت 12:16 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آگسبورگ - بایرن مونیخ

دو تیم آگسبورگ و بایرن مونیخ،‌امروز در ورزشگاه اس جی ال آره‌نا شهر آگسبورگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آگسبورگ - بایرن مونیخ
به گزارش "ورزش سه"،  انتظار می‌رود بایرن در یک بازی خارج از خانه نسبتا راحت،‌3 امتیاز را بدست آورد؛ هرچند در دیدار رودررو، تیم میزبان آمار خوبی مقابل باواریایی ها دارد.

آگسبورگ

آگسبورگ با کسب 21 امتیاز از 20 بازی اخیر خود،‌در رده ی چهاردهم جدول قرار گرفته و 6 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2  تساوی،‌2 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و روند خوبی را در پیش ندارند. حال آنها باید مقابل بایرنی قرار بگیرند که در کمال ناباوری،‌ در دیدارهای رو در رو نتایج خوبی کسب کرده اند. در 5 تقابل اخیر دو تیم،‌3 پیروزی برای بایرن و 2 پیروزی برای آگسبورگ به دست آمده است.

بایرن مونیخ

بایرن با کسب 53 امتیاز از 20 بازی در صدر جدول بوندس لیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌3 پیروزی ،‌1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند که شکست به دیدارهای دوستانه نیم فصل باز می‌گردد. بایرن در این دیدار خارج از خانه به دنبال پیروزی خواهد بود با علم به اینکه آگسبورگ در تقابل های رو در رو نتایج خوبی مقابل‌آنها کسب کرده است. شاگردان گواردیولا با توجه به پیروزی شب گذشته دورتموند،‌ برای حفظ اختلاف امتیاز با این تیم نیاز به پیروزی در این دیدار دارند.



1091699

دیدگاه‌ها