کد خبر : 1304236 | 25 بهمن 1394 ساعت 15:56 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 2-1جنووا

پیروزی خانگی میلان مقابل جنووا

دیدار تیم های میلان و جنووا لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود میلان خاتمه یافت تا روسونری ها با این برد خانگی، 43 امتیازی شوند.

پیروزی خانگی میلان مقابل جنووا
به گزارش "ورزش سه"، میلان پس از کسب چند برد متوالی هفته گذشته مقابل اودینزه متوقف شد تا فاصله این تیم با تیم سوم جدول به 6 امتیاز برسد. جنووای رده شانزدهمی هم هفته گذشته برابر لاتزیو به تساوی بدون گل رسیده بود.بازی رفت دو تیم با پیروزی 1-0 جنووا به اتمام رسیده بود.

میلان بازی را بسیار بهتر از جنووا آغاز کرد و خیلی زود هم به هدف خود رسید. کیسوکه هوندا از یک توپ مرده یک موقعیت گل ساخت و با سانتر تماشایی خود باکا را در گوشه دیگر محوطه جریمه صاحب توپ کرد. بهترین گلزنی این فصل میلان نیز با یک شوت تماشایی توپ را به کنج دروازه جنووا فرستاد تا میلان 1-0 پیش بیفتد.

میلانی ها در ادامه روی همکاری آنتونلی و باکا می توانست به گل دوم نیز دست یابد اما این موقعیت با درخشش دروازه بان جنووا از دست رفت. کمی بعد جنووا خودی نشان داد و توسط گابریل سیلوا می توانست کار را به تساوی بکشاند اما مدافعان میلان توپ را راهی کرنر کردند. بازی در نیمه اول با همان تک گل باکا به سود میلان به اتمام رسید.

میلان نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد اما تا دقیقه 63 که به گل دوم دست یافت شاهد یک بازی تقریبا متعادل بدون خلق موقعیت گل بودیم. دقیقه 63 این هوندا بود که یخ بازی را آب کرد و با یک شوت عالی از 20 متری توپ را به قعر دروازه جنووا فرستاد. پرین، دروازه بان جنووا می توانست روی این توپ واکنش بهتری نشان دهد. هوندا بازی خوبش را با این گل تکمیل کرد.

در ادامه، تلاش های جنووا برای جبران دو گل خورده یک بار نتیجه داد و السیو چرچی دقیقه 92 موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کرده و فاصله را به یک گل کاهش دهد. سرانجام در دیداری که نیمه دوم سردی داشت، میلان موفق به برتری 2-1 شد تا 43 امتیازی شده و همچنان در رده ششم و پشت سر اینتر باقی بماند.

دیدگاه‌ها