کد خبر : 1304296 | 25 بهمن 1394 ساعت 19:26 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

استون ویلا 0-6 لیورپول

پیروزی درخشان لیورپول در زمین استون ویلا

لیورپول لحظاتی پیش موفق شد با نتیحجه درخشان و پرگل 6-0 بر استون ویلا غلبه کرده و با 38 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کند.

پیروزی درخشان لیورپول در زمین استون ویلا
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای بازگشت به روند پیروزی در رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا در خانه این تیم رفت.

شاگردان کلوپ بازی را بسیار تهاجمی و سریع آغاز کردند و از همان ابتدا نبض توپ و میدان را در اختیار خود گرفتند. در دقیقه 16 سرانجام نوبت به درخشش دنیل استوریج مهاجم همیشه مصدوم لیورپول رسید تا در بازگشتی دوباره به ترکیب این تیم، گلزنی کند. سانتر زیبای فیلیپ کوتینیو درون محوطه جریمه با ضربه سر استوریج همراه شد تا لیورپول بتواند گل نخست را وارد دروازه استون ویلا کند.

پس از این گل عطش لیورپول فروکش نکرد و شاگردان کلوپ همچنان بازی تهاجمی خود را ارائه کردند. در دقیقه 25 ضربه ایستگاهی خطرناک جیمز میلنر، بدون برخورد با بازیکنان دو تیم به طور مستقیم وارد دروازه استون ویلا شد تا لیورپول خیلی زود خیال خود را با دو برابر کردن نتیجه در نیمه اول این دیدار راحت کند.

پس از این گل بازیکنان لیورپول سعی در آرام کردن ریتم بازی و کنترل کردن شرایط داشتند. بازیکنان استون ویلا نیز که از شروع فوق العاده لیورپولی ها غافلگیر شده بودند، از توانایی لازم برای خلق موقعیت روی دروازه حریف بهره مند نبودند. در نهایت تلاش  دو تیم در نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

1091846

نیمه دوم بازی نیز تغییری در شرایط و روند ایجاد نشد. لیورپولی ها مجددا بازی را بسیار تهاجمی آغاز کردند و دروازه تیم از هم گسیخته استون ویلا را به توپ بستند. در دقیقه 58 حرکت زیبا و پا به توپ امره جان در نهایت با ضربه تمام کننده او به گوشه سمت چپ دروازه استون ویلا همراه شد تا کار این تیم در همان 60 دققه نخست بازی به اتمام برسد.

در ادامه لیورپولی ها همچنان دست از حمله کردن برنداشتند. در دقیقه 63، اوریگی بازیکن تازه وارد لیورپول توانست روی پاس کوتینیو، با ضربه ای دقیق حساب کار را 4-0 به نفع لیورپول کند تا شکستی سنگین برای استون ویلا در خانه در راه باشد.

حملات لیورپولی ها ادامه دار بود. در دقیقه 65، ناتانیل کلاین، مدافع راست لیورپول، توانست درون محوطه جریمه و با استفاده از شلوغی آن، در چند رفت و برگشت با ضربه ای تمام کننده گل پنجم شاگردان کلوپ را نیز وارد دروازه حریف کند.

استون ویلا که کاملا از هم گسیخته و ناتوان نشان می داد، گل ششم را نیز در دقیقه 71 دریافت کرد. کرنر زیبای هندرسون، با ضربه تمام کننده حبیب کولو توره همراه شد، تا لیورپول در عصری خاطره انگیز، استون ویلا را در خانه این تیم شش تایی کند.

بازی در ادامه آرام دنبال شد و لیورپولی ها نیز ترجیح دادند تا در 15 دقیقه پایانی به ذخیره انرژی خود بپردازند. در نهایت تلاش دو تیم با همان نتیجه 6-0 به سود لیورپول خاتمه یافت.


دیدگاه‌ها