کد خبر : 1306854 | 06 اسفند 1394 ساعت 09:30 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - میتیلند

دو تیم منچستریونایتد و میتیلند،‌امشب در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - میتیلند
به گزارش "ورزش سه"،‌دیدار رفت دو تیم با برتری میتیلند به پایان رسیده و یوناتید در خانه باید مانع حذف شدن و رخ دادن یک فاجعه را بگیرد.

منچستریونایتد

شیاطین سرخ با فان‌خال روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. آنها در لیگ برتر با وجود امتیاز از دست دادن‌های پیاپی تیم‌ها،‌در رده ی پنجم قرار دارند و با تیم دهم جدول تنها 5 امتیاز فاصله دارند. یونایتد در 5 بازی اخیر خود،‌2 شکست،‌2 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارند. آنها در بازی رفت مقابل میتیلند شکست خورده اند و در خانه به دنبال جبران نتیجه خواهند بود تا از رخ دادن یک افتضاح در تاریخ باشگاه و حذف مقابل تیم دانمارکی جلوگیری کنند.به نظر کسب سهمیه اروپایی برای یونایتد تنها با قهرمانی در این رقابت‌ها میسر خواهد بود بنابراین تمرکز فان‌خال و شاگردانش باید روی این رقابت‌ها باشد.

میتیلند

میتیلند تا به حال دو بار در انگلیس مقابل تیم‌های انگلیسی قرار گرفته که نتیجه تلاش آنها،‌1 پیروزی و 1 تساوی بوده است. حال انها که در خانه موفق به شکست منچستریونایتد شده اند،‌به دنبال ثبت یک اتفاق بزرگ و حذف شیاطین سرخ هستند. میتیلند در 5 بازی اخیر خود،‌2 پیروزی،‌2 تساوی و 1 شکست کسب کرده و روند خوبی را در پیش گرفته است.

ترکیب احتمالی:

1093777

دیدگاه‌ها