کد خبر : 1307378 | 08 اسفند 1394 ساعت 23:25 | 223.4K بازدید | 0 دیدگاه

پشت پرده مصاحبه جنجالی کریستیانو

یادداشت: رونالدو از چه کسی عصبانی بود؟

کریستیانو رونالدو پس از شکست 1-0 رئال در مقابل اتلتیکو به میکسدزون ورزشگاه برنابئو رفت و با مصاحبه جنجالی خود، سوژه های داغی به رسانه های خبری داد.

یادداشت: رونالدو از چه کسی عصبانی بود؟
به گزارش "ورزش سه"، بدون شک این مصاحبه عواقب و حاشیه های فراوانی هم برای رئال و هم برای رونالدو در پی خواهد داشت و در روزهای آتی، بدان بسیار پرداخته خواهد شد.

بر کسی پوشیده نیست که بین بسیاری از بازیکنان رئال و در راس آنها رونالدو با پزشک رئال مادرید "خسوس اولمو"، مشکلات فراوانی وجود دارد. مشکلاتی که البته بیشتر شخصی هستند. پشت پرده مصاحبه امروز رونالدو نیز به همین مساله ارتباط دارد. رونالدو با این مصاحبه، پیغام مستقیمی برای پزشک تیم و مدیریت باشگاه فرستاد.


1094230


این مصاحبه ابدا از روی خودخواهی رونالدو نبود و او کوچکترین قصدی برای کوچک جلوه دادن هم تیمی های خود نداشت. وقتی رونالدو به میکسدزون برنابئو رفت به خوبی می دانست که از چه چیز می خواهد صحبت کند. او با خود پیامی مستقیم از سوی همه مجموعه بازیکنان خطاب به تیم پزشکی و نیز تیم مدیریتی باشگاه داشت که تحت هر شرایطی از خسوس اولمو تا به امروز حمایت کرده اند.

آنجا که رونالدو گفت:" نمی توان بدون داشتن بازیکنان بزرگ در چنین بازی هایی پیروز شد و  من دوست دارم کنار بازیکنانی چون بنزما، بیل و مارسلو بازی کنم."، هدفش اشاره به مصدومیت و غیبت بیل و بنزما بود. دو بازیکنی که به دلیل مشکلات فیزیکی، بازی های زیادی را در این فصل و نیز فصل قبل از دست داده اند. دو مهاجم بزرگی که رونالدو دوست دارد همواره در دسترس بوده و بتواند کنارشان بازی کند اما کمتر این شانس نصیب او شده است.


1094228


این البته تنها مشکل بیل و بنزما نیست و چند بازیکن دیگر رئال نیز معمولا در حساس ترین مقاطع فصل دچار مشکلات و مصدومیت های عضلانی شده و رئال نیز همواره از غیبت آنها ضربه دیده است. برای نمونه بنیتس در ال کلاسیکوی رفت که رئال 4-0 مغلوب بارسا شد، از ترکیب 11 نفره طلایی خود استفاده کرد با این حال بنزما، بیل و خامس، در آستانه ال کلاسیکو توانسته بودند از بند مصدومیت رها شوند و کاملا مشخص بود که در فرم مطلوب خود قرار ندارند. یا همین بازی امشب برابر اتلتیکو که بیل بازهم مصدوم بود و بنزما تنها 45 دقیقه توانست در زمین حضور داشته باشد.

اشاره رونالدو دقیقا به همین مساله بود و او مقصر در این زمینه را ناتوانی تیم پزشکی رئال می داند. به هر سه تعویض زیدان در این بازی نگاه کنید: خسه، واسکز و مایورال تا بیشتر غیبت بیل و بنزما(در نیمه دوم) در این دربی حساس را حس کنید. با این شرایطی که بر رئال مادرید حکمفرماست، بعید به نظر می رسد که لیگ قهرمانان نیز نسخه شفابخشی برایش باشد و نمی توان انتظار معجزه از این تیم در چمپیونزلیگ را نیز داشت.

منبع: مارکا

ترجمه: رضا سیف

دیدگاه‌ها