کد خبر : 1308259 | 12 اسفند 1394 ساعت 15:38 | 261.1K بازدید | 34 دیدگاه

دوست دارم عدد 4 را زیر پایم له کنم!

کامیابی‌نیا: پرویز مظلومی لایق کارت قرمز است

هافبک دفاعی پرسپولیس که به عنوان بازیکنی بی حاشیه محسوب می شود در اظهارنظری عجیب سرمربی آبی ها را لایق دریافت کارت قرمز دانست.

کامیابی‌نیا: پرویز مظلومی لایق کارت قرمز است
به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا، هافبک جنگنده و پرتلاش پرسپولیسی ها که امروز تولد فرزندش را نیز جشن گرفت در اظهارنظری جنجالی سرمربی استقلال را لایق دریافت کارت قرمز دانست و در ادامه نیز اعلام کرد افرادی در اطرافش حضور دارند و داشته اند که می توانستند با توجه به خطاهایی که مرتکب شده اند کارت زرد بگیرند و جریمه شوند.

هافبک دفاعی ملی پوش پرسپولیس در این گفتگوی ویدئویی با سایت باشگاه پرسپولیس در رابطه با لقب گتوزو که به او داده اند گفت: به نظرم به دلیل شباهت سبک فوتبالی مان و جنگندگی ام به من لطف داشته اند و لقب گتوزو به من داده اند و به نظرم نقطه قوتم جنگندگی و پاس دادنم است.

او که در این گفتگو در معرفی خودش از صفت خاکی و بی حاشیه استفاده کرده از محسن بنگر به عنوان پرسپولیسی ترین بازیکن تیمش یاد کرد و اعلام کرد هیچگاه در زندگی اش احتمال حضور در استقلال وجود نخواهد داشت: هرگز چنین کاری نخواهم کرد چون به نظرم شخصیت آدم با این حرکت خراب می شود و مطمئنم چنین کاری نخواهم کرد.

اعداد جنجالی4 و 6 و برخورد کامیابی نیا با این مساله: دوست دارم عدد 4 را زیر پایم له کنم و عدد شش نیز عشق است!

کامیابی نیا که به بازیکنی بی حاشیه معروف بود در این گفتگو در واکنش به این سوال که کارت زرد و قرمز زندگی اش را به چه کسانی خواهد داد اظهارنظری جنجالی داشت: کارت قرمز را به پرویز مظلومی خواهم داد. البته از ته قبلم نیست اما به نظرم در فصلی که در مس کرمان زیر نظر ایشان کار می کردم می توانست به من کمک کند. حتی خودش وقتی در این فصل مرا در هتل المپیک دید به دوست همراهش گفت در حق این بچه خیلی اجحاف کردم اما کارت قرمز را به او می دهم.

وی ادامه داد: در مورد کارت زرد هم باید بگویم که در زندگی خیلی از آدم ها فول و پیتوک داشتند باید پشت سر هم کارت زرد به آنها می دادم.

کامیابی نیا در رابطه با شرایط زندگی اش پیش از مشهور شدن نیز اینطور توضیح داد: خب ما بچه پایین شهر بودیم و وضع مالی خوبی هم نداشتیم اما چیزی که هست این است که ما سر سفره پدر و مادرمان بزرگ شدیم. هیچ وقت اتفاقاتی که در زندگی ام افتاد را فراموش نمی کنم که امروز به این جایگاه رسیده ام و پدر و مادرم زحمت زیادی برای من کشیده اند.

دیدگاه‌ها