کد خبر : 1308264 | 12 اسفند 1394 ساعت 15:13 | 262.1K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش روز:

لیست‌ سیاه بارسلونا برای فصل آینده(عکس)

باشگاه بارسلونا برای خرید بازیکنان موردنظر خود در نقل و انتقالات تابستانی و نیز تمدید قرارداد نیمار و بوسکتس نیاز به فروش چند بازیکن خود دارد.

لیست‌ سیاه بارسلونا برای فصل آینده(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، به همین منظور، مارکا لیست سیاه احتمالی بارسلونا را منتشر کرده است. تابستان 2014 و پس از جدایی مارتینو، بارسلونا برای خرید لوئیس سوارز مجبور شد الکسیس و فابرگاس را به آرسنال و چلسی واگذار کند. این اتفاق تابستان 2015 نیز تکرار شد، دلوفئو، آداما، دنیس سوارز و پدرو راهی تیم های دیگر شدند تا بارسلونا بتواند آردا و ویدال را جذب کند. بارسا در تابستان 2016 نیز قصد دارد یک مدافع مرکزی، یک بال راست و نیز دو مهاجم جدید جذب کند و بدین منظور مجبور به فروش چند بازیکن خود است.

1094802

به ادعای مارکا، دنی آلوس و آدریانو گزینه های فروش قطعی بارسلونا محسوب می شوند. از میان متیو، بارترا و فرمالن نیز شانس جدایی بارترا بیشتر است. در خط حمله نیز مونیر و ساندرو به تیمی دیگر قرض یا فروخته خواهند شد. بارسا در خط دروازه نیز احتمالا تراشتگن را به تیمی دیگر واگذار خواهد کرد.

آلوس 33 ساله قراردادش تابستان 2017 به اتمام می رسد و بعید به نظر می رسد که این قرارداد بار دیگر تمدید شود. بارسلونا برای اینکه آلوس به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر نشود، همین تابستان با قیمتی بین 12 تا 15 میلیون یورو او را ترانسفر خواهد کرد.

در خط دفاع نیز مارک بارترا هرگز مهره مورد اعتماد انریکه نبوده و در اغلب بازی ها در لیست 18 نفره نیز قرار نمی گیرد. وضعیت بارسا در خط دروازه نیز پیچیدگی های خود را دارد. تراشتگن که تنها در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری به میدان می رود، از عدم بازی برای بارسا در لالیگا ناراضی است و در طرف مقابل، براوو که دروازه بان اول بارسا محسوب شده و در لالیگا به میدان می رود، از اینکه شانس بازی کردن در لیگ قهرمانان نصیبش نمی شود راضی نیست. از میان این دو، تراشتگن راهی تیمی دیگر خواهد شد(سیتی یا لیورپول).

با فروش این بازیکنان و نیز تمدید قرارداد با هواپیمایی قطر، بودجه لازم برای ورود بازیکنان جدید و نیز تمدید قرارداد نیمار و بوسکتس فراهم خواهد شد.


دیدگاه‌ها