کد خبر : 1309081 | 16 اسفند 1394 ساعت 08:45 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ایبار - بارسلونا

بارسلونا برای ادامه روند پیروزی هایش در لالیگا این بار به خانه تیم سخت کوش ایبار خواهد رفت.

پیش بازی ایبار - بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، جدال مقابل تیم خوب ایبار، می تواند یکی از سخت ترین دیدارهای هفته های اخیر شاگردان لوئیس انریکه باشد.

ایبار

ایبار هر چند در 5 بازی اخیر، فرم قابل قبولی نداشته و در 4 بازی شکست خورده است، اما در مجموع در فصل جاری عملکردی فراتر از حد انتظار از خود نشان داده و اکنون با 36 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی لالیگا قرار گرفته که رتبه ای کاملا قابل قبول برای این تیم کوچک است. با این حال فاصله بسیار نزدیکی که تیم های لالیگا در رتبه های میانی جدول در فصل جاری با یکدیگر دارند، باعث می شود تا این تیم همچنان خطر سقوط به رتبه های پایین تر را احساس کند. برگزاری بازی در خانه، مهم ترین امتیاز برای ایبار محسوب می شود و آن ها امیدوار هستند تا با شگفتی سازی مقابل بارسلونا، فرم خیره کننده این تیم را متوقف کنند.

بارسلونا

لوئیس انریکه بهترین تیم دنیا را در اختیار دارد و فرمی خیره کننده در این تیم ایجاد کرده است. بارسلونا 35 مسابقه است که در تمامی رقابت ها بدون شکست بوده و همچنان قصد دارد به این کورد خود در فصل جاری اضافه کند. با این حال مصاف در خانه ایبار چالش تقریبا سختی محسوب می شود. اختلاف 8 امتیازی بارسلونا در صدر جدول با اتلتیکو حاشیه امنیت قابل قبولی است اما انریکه به خوبی می داند برای اینکه تمرکزش را بیشتر روی لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد، نیاز دارد تا همچنان این فاصله امتیازی خود را حفظ کند. مثلث MSN همچنان مخوف ترین اسلحه انریکه است و او امیدوار است تا این اسلحه همچون 1 سال و نیم گذشته، در بهترین فرم خود باقی بماند.

ترکیب احتمالی:

1095458

دیدگاه‌ها