کد خبر : 1311860 | 28 اسفند 1394 ساعت 08:45 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: امیدوارم با دورتموند روبرو نشویم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان کرد که امیدوار است تیمش با بروسیا دورتموند،‌تیم سابقش در دور یک چهارم لیگ قهرمانان تقابلی نداشته باشد.

کلوپ: امیدوارم با دورتموند روبرو نشویم
به گزارش "ورزش سه"،‌قرمز‌ها شب گذشته با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد،‌در مجموع 3-1 پیروز شده و به دور بعد صعود کردند. از سوی دیگر دورتموند نیز در مجموع 5-1 تاتنهام را شکست داد و با اقتدار به این دور صعود کرد و یورگن کلوپ ابراز امیدواری کرد که با تیم سابقش تقابلی نداشته باشد.
او گفت:" دوست ندارم با دورتموند روبرو شویم. چرا بخواهم قوی ترین تیم تورنومنت مقابل ما قرار بگیرد؟ همه دوستانم در دورتموند دوست دارند با ما بازی کنند. وقتی نتایج آنها را بررسی می‌کنید،‌واقعا تیم خوبی هستند. از پیروزی شان مقابل تاتنهام نیز خوشحالم."
کلوپ درباره بازی شب گذشته گفت:" دقایقی بود که به نظرم باید واکنش جدی تری نشان می‌دادیم. حریف جدی تر از بازی اول ظاهر شده بود و ما هم در توپ های دوم به مشکل خورده بودیم. ولی وقتی توپ را با کمی حوصله به چرخش درآوردیم،‌موقعیت‌های خوبی داشتیم.دخیا یک شب خوب دیگر را پشت سر گذاشت. یک پنالتی گرفت - فکر می‌کنم پناتی بود- و سپس کوتینیو یک صحنه زیبا خلق کرد. شما مدت طولانی تری نسبت به من کوتینیو را می‌شناسید. او در نیمه اول عالی بود.کمی مثل بازی منچسترسیتی. عملکردش عالی بود."

دیدگاه‌ها