کد خبر : 1314325 | 16 فروردين 1395 ساعت 11:19 | 33.9K بازدید | 2 دیدگاه

برنامه بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

از حفظ صدرنشینی تراکتور تا بی‌شکستی ذوب

نماینده های فوتبال ایران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفانی از ازبکستان و امارات می روند.

از حفظ صدرنشینی تراکتور تا بی‌شکستی ذوب
به گزارش "ورزش سه"،  روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته یعنی 17 و 18 فروردین ماه، هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2016 برگزار می شود و سپاهان و ذوب آهن و تراکتورسازی نیز به میدان خواهند رفت، در این مطلب به مرور بازی های تیم های مختلف می پردازیم.

•  سه شنبه 17 فروردین ماه

گروه B – یاران یحیی به دنبال ثبت رکورد

ذوب آهن ایران - بنیادکار  ازبکستان؛ ساعت 20

ذوبی ها اولین نماینده ایران هستند که در بازی های هفته چهارم به میدان می روند، آنها که تاکنون در دوبازی خارج از خانه و یک بازی داخل خانه طعم شکست را نپذیرفتند به دنبال نباختن در چهارمین دیدار خود است. آنها اکنون با النصر هم امتیاز هستند و در رده دوم قرار دارند. بازی رفت این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لخویا قطر- النصر  عربستان؛ ساعت 20

دیدار این دو تیم در بازی رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود، النصری ها اکنون 5 امتیازی هستند و در رده اول قرار دارند و لخویا نیز با 2 امتیاز قعرنشین جدول گروه دوم هستند. 

گروه D – ادامه شکست ناپذیری الجیش

نسف قاراشی ازبکستان – الجیش قطر؛ ساعت 18:15

قطری ها تاکنون هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و اکنون با 9 امتیاز در صدر این گروه قرار دارند، آنها بازی رفت خود را در مقابل نسف با یک گل به سود خود به پایان رسانده بودند.

الاهلی عربستان – العین امارات ؛ ساعت 21:55

این دو تیم نیز به مانند نماینده ازبکستان سه امتیازی هستند تا به غیر از تیم الجیش که 9 امتیازی است هر سه تیم دیگر 3 باشند. بازی رفت این دو تیم در امارات با یک گل به سود العینی ها به پایان رسید.

گروه F – کره ای ها به دنبال فرار

اف سی سئول - شاندونگ لیوننگ اف سی؛ ساعت 15

کره ای ها که تاکنون هر سه بازی خود را با پیروزی به پایان رساندند و با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند، شاندونگی ها نیز 6 امتیازی هستند و به دنبال این تیم قرار دارند، بازی اول این دو تیم که هفته سوم برگزار شد با پیروزی پرگل 4 بر 1 به سود کره ای ها به پایان رسید.

بوریرام یونایتد- سانفرس هیروشیما؛ ساعت 15:30

ژاپنی ها بعد از پیروزی پرگل در بازی قبلی برابر بوریرام تایلند و کسب اولین سه امتیاز خود، این هفته بازهم در مقابل این تیم قرار می گیرند. تایلندی ها تاکنون نتوانستند امتیازی کسب کنند.

گروه H – جنگ کره و ژاپن

سیدنی اف سی - پوهانگ استیلرز؛ ساعت 14:30

نماینده استرالیا که در بازی قبلی در برابر این تیم و در کره توانست به پیروزی یک بر صفر برسد در این بازی بازهم با پوهانگی ها رودررو می شود تا در صورت کسب یک پیروزی خانگی 9 امتیازی شود و اولی خود را تثبیت کند. پوهانگی ها نیز اکنون 4 امتیازی هستند و در رده سوم جدول این گروه قرار دارند.

اوراوا رد دایاموندز - گوانگژو اورگراند؛ ساعت 15

پس از تساوی دو بر دو در بازی رفت این دو تیم بازهم به دیدار یکدیگر می روند، دیداری که در ژاپن برگزار می شود، ژاپنی ها تاکنون 4 امتیاز به دست آوردند و در رده دوم قرار دارند و چینی ها نیز با دو امتیاز در قعر جدول قرار دارند.
•  چهارشنبه 18 فروردین ماه

گروه A – سپاهان به دنبال اعاده حیثیت

لوکوموتیو ازبکستان – سپاهان ایران؛ ساعت 15:30

اصفهانی ها پس از شکست در بازی رفت و در خانه خود، این بار در تاشکند با لوکوموتیوی ها روبرو می شود و شاگردان استیماچ امیدوارند با کسب سه امتیاز این بازی دستی به سر و روی جایگاه خود در جدول رده بندی بکشند، آنها اکنون با 3 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند، این در حالیست که ازبکستانی ها با 5 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

النصر امارات – الاتحاد عربستان؛ ساعت 21:15

عربستانی ها پس از شکست در بازی قبلی و در خانه خود در برابر النصر دوبی، این هفته به دنبال اثبات خود هستند، آنها که بازی سوم خود را با نتیجه 2 بر 1 به النصر واگذار کردند اکنون با 2 امتیاز قعرنشین این گروه هستند این در حالیست که اماراتی ها با 6 امتیاز در صدر گروه اول قرار دارند. 

گروه C – یک پیروزی دیگر در تبریز

تراکتورسازی ایران – پاختاکور ازبکستان ؛ ساعت 19:15

شاگردان امیر قلعه نویی که بازی رفت خود را در برابر این تیم در ازبکستان با یک گل به حریف خود واگذار کرده بودند در این بازی به دنبال سومین پیروزی خود هستند، البته با وجود آن شکست تراکتورسازان بازهم با 6 امتیاز در صدر جدول گروه سوم قرار دارند، پاختاکوری ها نیز با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

الهلال عربستان – الجزیره امارات؛ ساعت 22:15

الهلالی ها که اکنون با 5 امتیاز پایین تر از نماینده ایران در رده دوم قرار دارند پس از تساوی در برابر اماراتی ها در این بازی به دنبال سه امتیاز هستند تا بتوانند خود جزء مدعیان نگه دارند. در طرف مقابل الجزیره امارات که هر دو بازی ابتدایی خود را به تراکتورسازی باخته است اکنون با یک امتیاز قعرنشین این گروه است.

گروه E – کره ای ها به دنبال حفظ صدرنشینی

بکامکس بین دونگ - جئونبوک هیوندای موتورز؛ ساعت 14:30

کره ای ها پس از پیروزی دو بر صفر در بازی رفت 6 امتیازی شدند و اکنون در صدر جدول ایم گروه قرار دارند، بین دونگ نیز با تنها امتیازی که تاکنون به دست آوردند قعرنشین این گروه هستند.

جیانگسو اف سی - اف سی توکیو ؛ ساعت 16:30

تساوی صفر بر صفر حاصل بازی ابتدایی این دو تیم با یکدیگر بود، جیانگسو اکنون با 5 امتیاز در رده دوم جدول این گروه قرار دارد و توکیو نیز با 4 امتیاز به دنبال این تیم قرار دارد.

گروه G – استرالیا به دنبال کره
 
گامبا اوزاکا - شانگهای سیپگ؛ ساعت 14:30

ژاپنی ها که بازی ابتدایی خود را به تیم متمول شانگهای با نتیجه دو بر یک واگذار کردند در این بازی به دنبال اعاده حیثیت در مقابل چینی ها هستند، آنها اکنون با 2 امتیاز در رده سوم قرار دارند و شانگهای نیز 6 امتیازی و صدرنشین این گروه است.

سوون سامسونگ اف سی - ملبورن ویکتوری؛ ساعت 15

استرالیایی ها که بازی اول خود را به تساوی بدون  گل رسیدند و با 5 امتیاز در رده دوم قرار دارند در بازی های این هفته به دنبال پیروزی در مقابل سامسونگ 2 امتیازی هستند تا بتوانند خود را به صدر جدول برسانند.

دیدگاه‌ها