کد خبر : 1316209 | 22 فروردين 1395 ساعت 11:53 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

آرزوهای آقای گل سابق در رشت

یکشنبه و دوشنبه دو روز حساس در فوتبال رشت است و از هواداران دو تیم می‌خواهند ورزشگاه رشت را مملو از جمعیت کنند.

آرزوهای آقای گل سابق در رشت
فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه"، با بیان اینکه فوتبال رشت دو روز حساسی را در پیش دارد که سرنوشت سال آینده فوتبال این شهر را رقم خواهد زد، اظهار داشت: از تمام هواداران سپیدرود و داماش درخواست می‌کنم که در این دو روز با حضور در هر دو بازی ورزشگاه عضدی را مملو از جمعیت کنند.

وی اضافه کرد: فوتبال با هوادارانش نفس می‌کشد و بدون اغراق باید بگویم که مردم رشت عاشق فوتبال و تیم‌های رشتی هستند و با عشق و علاقه خاصی پشت تیم‌های شان هستند و من این نوع اشتیاق را در کمتر منطقه‌ای دیده‌ام.

سرمربی سپیدرود رشت با ابراز اینکه امیدوارم سال بعد فوتبال رشت دو نماینده در لیگ دسته اول داشته باشد، خاطر نشان کرد: حداقل شایستگی فوتبال رشت حضور یک تیم در لیگ برتر است و باید این اتفاق طی یک برنامه کوتاه مدت رقم بخورد و شروع این هدف با حضور و تثبیت تیم‌های سپیدرود و داماش در لیگ دسته اول خواهد بود.

پیوس درباره برد دیروز پرسپولیس در انزلی هم گفت: پرسپولیس خوب ملوان را برد و حقش بود و داوری هم حتی به ضررش بود و پژمان و مازیار زارع که بازیکنان این تیم بودند نباید آن حرف‌ها را می‌زدند و این حرف‌ها برای وجهه خودشان بد است، من این تیم پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر میدانم، بارها گفته‌ام و حتی به خود برانکو هم گفتم از تو حمایت می‌کنم چون تو پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می‌کنی.

پیوس در پایان حرف‌هایش هم گفت: کار پرسپولیس برای دربی زیاد سخت نیست، بابرد ملوان روحیه تیم بالا رفته ولی حیف شد کمال محروم شد با این حال اگر عالیشاه برسد، با برگشت علی پور بعد از محرومیت، پرسپولیس می‌برد، نفراتی مثل طارمی،علیپور، احمدزاده، نور اللهی، عالیشاه و مسلمان هم جوان هستند وهم پر انگیزه وهم صاحب توان برای موفقیت، یک چنین بافت هارمونیک و هماهنگی که جوانی و تجربه را کنار هم دارد بهترین تیم 10 سال اخیر پرسپولیس را ساخته‌اند.

دیدگاه‌ها