کد خبر : 1316233 | 22 فروردين 1395 ساعت 13:30 | 39K بازدید | 3 دیدگاه

قرعه مناسب نتیجه قرار گرفتن در سید یک

شروع و پایان ایران در آزادی

در فاصله 36 ساعت تا آغاز مراسم قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در مالزی قرار گرفتن ایران در سید یک راه صعود را برای ملی پوشان هموارتر از قبل کرد.

شروع و پایان ایران در آزادی
به گزارش "ورزش سه"، حالا می توان پی برد چرا کارلوس کی روش قبل از بازی با عمان به شاگردانش تاکید داشت که باید به هر نحوی شده بازی تشریفاتی با عمان را ببرند تا با صدرنشینی در رنکینگ فیفا به مرحله بعد صعود کنند. قرار گرفتن در سید یک قرعه کشی در کنار استرالیا باعث شد تا این دو تیم قرعه بسیار بهتری در مرحله نهایی انتخابی پیش رو داشته باشند به نحوی که ایران بازی ها را در تهران برابر تیم های سید پنج آغاز می کند و در روز پایانی نیز بازی ها را در مقابل تیم های سید شش به پایان می رساند آن هم در خانه و مقابل دیدگان طرفدارانش.

مسلما اگر ایران در سید یک قرعه کشی قرار نمی گرفت این قرعه می توانست دشوارتر از چیزی که تصور می شد، باشد و مثل دوره های قبل تیم ملی با دردسرهای زیادی روبرو می شد اما حالا ملی پوشان بازی ها را در مصاف با یکی از دو تیم قطر یا عراق در تهران آغاز می کنند و در روز پایانی با مصاف با یکی از تیم های سوریه یا تایلند به پایان می برند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله چند ساعت تا قرعه کشی رقابت ها برنامه و تاریخ بازی های مرحله نهایی را به این شرح اعلام کرد.رقابت هایی که از شهریور ماه 95 آغاز می شود و یک سال بعد در شهریور ماه 96 به پایان می رسد آن هم در تهران.

دور رفت:

11 شهریور 95: ایران - قطر یا عراق
16 شهریور 95: امارات یا چین - ایران
15 مهر 95: عربستان یا ازبکستان - ایران
20 مهر 95 : ایران - کره‌جنوبی یا ژاپن
25 آبان 95: سوریه یا تایلند - ایران

دور برگشت:

3 فروردین 96: قطر یا عراق - ایران
8 فروردین 96: ایران - امارات یا چین
23 خرداد 96: ایران - عربستان یا ازبکستان
9 شهریور 96:‌ کره‌جنوبی یا ژاپن - ایران
14 شهریور 96: ایران - سوریه یا تایلند

دیدگاه‌ها