کد خبر : 1316308 | 22 فروردين 1395 ساعت 18:27 | 230.8K بازدید | 116 دیدگاه

برای اولین‌بار توسط یک سایت ایرانی رخ داد

ورزش سه از سایت یاهو عبور کرد (خبر ویژه)

وب‌سایت ورزش سه به عنوان اولین وب‌سایت ایرانی در رده‌بندی آلکسای منطقه ایران ، وب‌سایت بزرگ یاهو را پشت سر گذاشت. این یک دستاورد بزرگ و خارق العاده و یک خبر مهم در فضای رسانه ای ایران است .

ورزش سه از سایت یاهو عبور کرد (خبر ویژه)
بنابر یافته‌های امروز آلکسا که مرجع اصلی رده‌بندی وب‌سایت‌ها در جلب تخمین میزان بیننده و اقبال وبسایت ها  محسوب می‌شود، ورزش سه امروز به سلطه چند ساله سایت یاهو به رتبه دوم رده‌بندی ایران  پایان داد و به جای این سایت و موتور جستجوی بزرگ جهانی در رده دوم پربیننده‌ترین وب‌سایت‌های این منطقه جهان قرار گرفت. یاهو که به همراه گوگل از جایگاهی دست نیافتنی در رده بندی وبسایت ها برخوردار بود امروز این سلطه را به یک رقیب ایرانی واگذار کرد . اتفاقی که برای کاربران صنعت روبه رشد دیجیتال در ایران خوشایند است و یک افتخار ملی به حساب می آید . ورزش سه پیش از این به عنوان پربیننده‌ترین وب‌سایت فارسی زبان شناخته می‌شد وپایین تر از گوگل و یاهو در رده سوم قرار داشت .

1101379

رسانه  ورزش سه ششمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد در این مدت با ارائه سرویس‌های مختلف و ارتباط تنگاتنگ با مخاطبان خود را به عنوان نام بزرگ بازار دیجیتال ایران مطرح کرده است. این وبسایت با ارائه خدماتی مثل خبررسانی و نمایش ویدئوها در کوتاه ترین زمان ممکن و ایجاد سرویس های ویژه و منحصر به فرد همواره مورد توجه کاربران خود قرار داشته است .

1101375

ورزش سه در حال حاضر به جز بینندگان روزانه سایت، میلیون‌ها مخاطب در دو عرصه دیگر رسانه‌ای دارد. 800 هزار فالوور در اینستاگرام و نزدیک به 500هزار دنبال‌کننده در کانال تلگرام. آن چه در این بین مهم است ، این است که به عنوان مثال در اینستاگرام کاربران افراد را فالو می کنند و کمتر برندی این موفقیت را داشته . در عین حال اقبال تلگرامی ورزش سه  ، با در نظر داشتن اینکه تولید محتوا در این کانال کاملا منطبق بر اصول رسانه ای و بدون استفاده از جذابیتهای کاذب  است ، مایه خرسندی و غرور ماست .

1101376

مدیریت ورزش سه با ضمن ابراز رضایت  از رخ دادن این اتفاق با تشکر از خوانندگان وفادار خود به آنها وعده می‌دهد به عنوان رسانه اول ایران همچنان با نوآوری و پویایی کار خود را برای جلب نظر شما انجام بدهد . راستگویی، بی طرفی و تلاش برای پرهیز از اشتباه به عنوان وظایف ذاتی همواره در سرلوحه کار ما و کارکنان پرتلاش ورزش سه قرارخواهد داشت .

دیدگاه‌ها