کد خبر : 1318472 | 30 فروردين 1395 ساعت 06:00 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

نتایج هفته ششم مرحله نهایی لیگ دسته دوم

هفته ششم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور جام آزادگان با برگزار شش دیدار در فاصله چهار هفته به پایان رقابت ها برگزار شد و چهره تیم های مدعی صعود بیشتر از گذشته مشخص شد.

نتایج هفته ششم مرحله نهایی لیگ دسته دوم
به گزارش "ورزش سه"، این رقابت ها که در مرحله نهایی در دو گروه شش تیمی برگزار می شود و از هر گروه تیم نخست به صورت مستقیم و برنده دو تیم دوم به لیگ دسته اول راه پیدا می کنند.

در گروه نخست این رقابت ها تیم اکسین البرز صدر نشین با اینکه در دقایق ابتدایی از نیروی زمینی تهران عقب افتاد اما با دو گل علی امیری و تک گل میثم آقا بابایی به بازی برگشت و با کسب 3 امتیاز بیش از پیش به صعود امیدوار شد و تا حدودی امیدهای نیروی زمینی را نا امید کرد.

رهپویان رضوانشهر در یک بازی جنجالی و پر برخورد در حالی که با یک گل از نفت امیدیه پیش بود داور مسابقه بازیکن نفت امیدیه را اخراج کرد و تیم مهمان به همین خاطر زمین مسابقه را ترک کرد که پس از چند دقیقه نیز حاضر به بازی شدند که نفتی با دو گل محمد لطفی از میزبان خود پیش افتادند اما احمد عزیزی سرانجام کار را برای رهپویان رضوانشهر به تساوی کشاند.

شاهین شهرداری بوشهر با اینکه از پارس جنوبی پیش بود اما در دقایق پایانی نیمه نخست گل تساوی دریافت کرد و بازی نیز با همین نتیجه خاتمه یافت.

در گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم تیم ریشه دار و پرهوادار سپیدرود که با آمدن فرشاد پیوس جانی تازه گرفته است موفق شد تا در بندرعباس تیم شهرداری این شهر را که سال گذشته از لیگ دسته اول سقوط نموده بود را با تک گل افشین چاووشی شکست دهد و با یازده امتیاز به همراه بادران تهران در صدر جای بگیرد و فرشاد پیوس به رکورد 10 امتیاز از چهار بازی دست پیدا کند.

در دیگر بازی گروه دوم تیم بادران تهران با یک گل مغلوب میزبان خود کیمیافرایند تهران شد و کیمیافرآیند با این سه امتیاز با ارزش 8 امتیازی شد و امید خود را برای صعود بیشتر کرد و در دیگر بازی این گروه نفت و گاز گچساران توانست تیم کارای شیراز را در شیراز با یک گل شکست دهد و چشم به روزهای آینده بدوزد.

برنامه هفته ششم- یکشنبه ۵ اردیبهشت ۹۵

بادران تهران-شهرداری بندرعباس-ساعت ۱۶:۴۵-ورزشگاه کارگران تهران
نفت و گاز گچساران – کیمیافرآیند تهران-ساعت ۱۶:۴۵-ورزشگاه شهداء نفت گچساران
سپیدرود رشت – کارا شیراز-ساعت ۱۶:۴۵ -ورزشگاه عضدی رشت
نیروی زمینی تهران – رهپویان رضوانشهر۱۶:۴۵شهداء نزاجا تهران
پارس جنوبی جم – اکسین البرز-ساعت ۱۷-ورزشگاه تختی جم بوشهر
نفت امیدیه – شهرداری بوشهر-ساعت ۱۷-ورزشگاه نفت امیدیه خوزستان

دیدگاه‌ها