کد خبر : 1321125 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 15:10 | 185.9K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اوندا سرو

رونالدو و احتمال از دست دادن ادامه فصل

مصدومیت رونالدو مشکوک به پارگی عضلات ران پای راست است و بدین ترتیب او بازی برگشت برابر سیتی و شاید ادامه فصل را نیز از بدهد.

رونالدو و احتمال از دست دادن ادامه فصل
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در دقایق واپسین بازی با ویارئال دچار مصدومیت شد و نتوانست مقابل رایو وایکانو به میدان برود اما زیدان در نشست خبری پیش از بازی با سیتی وعده داد که او هیچ مشکلی برای حضور مقابل سیتیزن ها نخواهد داشت.

1104269

رونالدو یک روز قبل از بازی و در یک ربع ابتدایی تمرین رئال که با حضور عکاسان و خبرنگاران برگزار شد بدون مشکل به تمرین پرداخت اما گویا در اواخر تمرین بازهم احساس درد کرد و بدین ترتیب پزشکان اجازه حضور در بازی شب گذشته را به وی ندادند. او شب گذشته همراه با مایورال با چهره ای مغموم در ورزشگاه اتحاد حاضر شده بود. دوربین های شبکه Antena3 او را در حالی که به مایورال می گفت اگر این یک بازی فینال بود هر طور شده بازی می کردم شکار کردند.

با این حال اوندا سرو امروز گزارش داد که مصدومیت رونالدو مشکوک به پارگی عضلات پشت ران است و بدین ترتیب او بازی برگشت را نیز از دست خواهد داد. چنین مصدومیتی برای بهبودی نیاز به یک ماه درمان و استراحت دارد و رونالدو در فصل جاری تنها در صورتی به میادین باز خواهد گشت که رئال بتواند به فینال لیگ قهرمانان برسد؛ در غیر این صورت فوق ستاره پرتغالی فصل را از دست داده است.

این احتمال هم وجود دارد که زیدان رونالدو را در بازی برگشت روی نیمکت نشانده و تنها در صورت گره خوردن بازی وی را به میدان بفرستد همانند کاری که تیتو ویلانوا در بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سال 2013 انجام داد و مسی مصدوم را در شرایطی که کار آبی اناری ها گره خورده بود به زمین فرستاد  و نتیجه هم گرفت.

رونالدو بطور حتم بازی روز شنبه برابر سوسیداد را از دست خواهد داد و چهارشنبه بعد تصمیم خواهد گرفت که برای حضور در بازی برگشت فداکاری کند یا اینکه سلامتی خود را به خطر نیندازد.

دیدگاه‌ها