کد خبر : 1321661 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 15:30 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: به دبل کردن بارسلونا خوشبینم

بارسلونا در یکی از حساس ترین بازی های فصل خود فردا در ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف رئال بتیس خواهد رفت.

انریکه: به دبل کردن بارسلونا خوشبینم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که در حال حاضر صدرنشین لالیگاست و برای قهرمانی به سه برد از سه بازی باقیمانده خود نیاز دارد. بتیس، اسپانیول و گرانادا، حریفانی هستند که بارسا تا انتهای فصل پیش رو خواهد داشت.

 

لوئیس انریکه در نشست خبری بازی با بتیس گفت:" خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده ایم. یک هفته فرصت داشتیم که معمولا چنین فرصت خوبی برای آماده سازی نصیب بارسا نمی شود. به اندازه کافی زمان برای استراحت داشتیم و بتیس را نیز خیلی خوب آنالیز کرده ایم.

فردا تنها یک هدف داریم و آن هم پیروزی بر بتیس است که البته کار دشواری خواهد بود به خصوص که این یک بازی خارج از خانه است. بتیس با مربی جدیدش وضعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده و با بازیکنان خوبی که در خط میانی و حمله دارد، می تواند کار را برای ما دشوار کند؛ با این حال برای ما مهم نیست این تیم با چه سیستمی بازی کند چون تنها به پیروزی فکر می کنیم."

 

اتحاد بازیکنان هوادار رئال مادرید بتیس برای شکست بارسا:" علاقه چندانی به این مساله ندارم ولی درک می کنم که در ترکیب بتیس و نیز تیم های دیگر، بازیکنانی حضور دارند که دوست دارند رئال یا اتلتیکو قهرمان شود نه بارسا."

 

دشوارترین بازی برای بارسا:" چنین حسی ندارم و معتقدم هر سه بازی باقیمانده به یک اندازه سخت و دشوارند. همه چیز به خودمان بستگی دارد ولی خوشبینم که امسال دبل کنیم(قهرمانی لیگ و جام حذفی).

 

علاقه بارسلونا به جذب سائول(ستاره اتلتیکو):" دوست ندارم در مورد بازیکنانی که در تیم من نیستند صحبت کنم. مطمئنا هستند بازیکنانی که بارسلونا علاقه به جذبشان دارد ولی من در این زمینه صحبت نخواهم کرد."

دیدگاه‌ها