کد خبر : 1321679 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 16:25 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات احتمالی زیزو

ترکیب احتمالی رئال مادرید برابر سوسیداد(عکس)

رئال مادرید فردا در یک بازی حساس در ورزشگاه آنوئتا به مصاف سوسیداد خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال تا انتهای فصل تنها سه بازی دیگر پیش رو دارد و اگر می خواهد شانسی برای قهرمانی داشته باشد، ابتدا باید هر سه بازی را با برد پشت سر بگذارد و سپس امیدوار باشد تا بارسلونا و اتلتیکو که یک امتیاز از این تیم بیشتر دارند، دچار لغزش شوند.

 

 

زیدان فردا به ورزشگاهی خواهد رفت که هرگز برای رئال و بارسا، ورزشگاه راحتی نبوده است. بارسلونا سال هاست که در آنوئتا موفق به شکست سوسیداد نشده و رئالی ها نیز فصل گذشته 4-2 مغلوب سفید و آبی های سن سباستین شدند.

برای بازی فردا زیدان، رونالدو و بنزما را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و به ناچار ترکیب خط حمله خود را تغییر خواهد داد. در ابتدا تصور می شد او بخاطر در پیش بودن بازی برگشت با سیتی، به بیل استراحت بدهد اما زیزو در نشست خبری امروز خود تاکید کرد که از گرت بیل در ترکیب ثابت استفاده خواهد کرد. با توجه به مصدومیت مختصر خسه که البته به بازی فردا خواهد رسید، پیش بینی می شود که بیل، خامس و لوکاس، سه بازیکن خط حمله کهکشانی ها باشند.

در خط میانی نیز به تونی کروس استراحت داده شد و نامش در لیست 18 نفره رئال قرار ندارد. احتمالا ایسکو کنار کاسیمیرو و مودریچ، کمربند میانی رئال را تشکیل خواهند داد. در خط دفاعی نیز راموس و واران در کنار ناچو و دانیلو به میدان خواهند رفت و کارواخال و مارسلو کار را از روی نیمکت شروع می کنند. ناوس نیز دروازه بان رئال خواهد بود.

دیدگاه‌ها