کد خبر : 1322224 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:36 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگاهی به گرانترین خرید ذوب آهن

مارکو آیوبل در حالی که نیم فصل با قراردادی شش ماهه به ذوب آهن پیوسته بود، پیش از پایان رقابت ها ایران را ترک کرد.

نگاهی به گرانترین خرید ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 30 ساله برزیلی که در لیگ سیزدهم با حضور در صبا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود در نیم فصل از سوی ذوب آهن برای همکاری دعوت شد و قراردادی شش ماهه نیز به امضا رساند اما پیش از پایان این رقابت ها ایران را ترک کرد تا عنوان گرانترین خرید این تیم را به خود اختصاص دهد.


آیوبل که با حضور سه تفنگدار گلزن و فوق العاده ذوب آهن (حسن زاده، رضایی و تبریزی) فرصت زیادی برای حضور در ترکیب نداشت و تنها به دلیل اختلاف نظر به وجود آمده کادرفنی با تبریزی و حسن زاده به جمع ذوبی ها اضافه شد،در نهایت با عملکرد ناامیدکننده، پیش از پایان فصل قراردادش را فسخ کرد.


در این ارتباط گفته می شود نیمکت نشینی های مداوم و اختلاف نظر با کادرفنی در نهایت باعث شده تا این بازیکن در مذاکره با مسوولان باشگاه بعد از توافق دو طرفه قراردادش را فسخ کند و به برزیل بازگردد تا دومین تجربه حضورش در ایران نیز تلخ باشد. او در صبای قم هم به دلیل مشکلات مالی بعد از نیم فصل جدا شد و به برزیل بازگشته بود.


او البته در زمان حضورش در ذوب آهن مجموعا 54 دقیقه بازی کرد و در 6 بازی به عنوان یار جانشین به زمین رفت که عدد صفر گل زده جلوی نامش درج شده است. این در حالی است که به نظر می رسد ذوبی ها از مهاجم 180 میلیونی خود استفاده بهتری کنند اما چنین اتفاقی رخ نداد تا تنها 54 دقیقه بازی در لیگ برتر و 15 دقیقه در لیگ قهرمانان آسیا با این مبلغ 180 میلیونی برای این مهاجم برزیلی رقم بخورد.


69 دقیقه بازی و دریافتی 180 میلیونی او را به یکی از گرانترین خریدهای ذوب تبدیل می کند که به ازای هر یک دقیقه بازی 2میلیون 680 هزار تومان دریافت کرده است و این سوای هزینه مسکن و اسکان این بازیکن در این مدت محسوب می شود.

دیدگاه‌ها