کد خبر : 1323454 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 23:43 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

واتسکه: هوملس حقوقدان نیست

مدیران دورتموند بار دیگر به اخبار پیرامون ترانسفر هوملس واکنش نشان دادند.

واتسکه: هوملس حقوقدان نیست

به گزارش "ورزش سه"، مدیر ورزشی بروسیا دورتموند به اظهارات اخیر متس هوملس که در اعتراض به جوسازی رسانه‌ای که بعد از انتشار خبر تمایلش به پیوستن به بایرن علیهش براه افتاده بود بیان کرد و از عبارت لجن‌پراکنی استفاده کرد واکنش نشان داد. هانس یواخیم واتسکه گفت:" متس حقوقدان نیست، بنابراین او اصلا نمی‌داند ما به چه علت به اصلاح خودش لجن‌پراکنی کردیم. البته من حال او را می‌فهمم و چه بسا برای خود ما هم بهتر بود که این اخبار در رسانه‌ها بازتاب نمی‌یافت."

 

 


ماجرا از این قرار است که بعد از آنکه مقامات دورتموند با اعلام خبری رسمی از توافق کاپیتانشان با بایرنی‌ها پرده برداشتند، این ملی‌پوش 27 ساله چند روز پیش وقتی موقع سوار شدن به ماشینش از سوی هواداران دورتموند دوره شد و درمورد جدایی‌اش مورد سوال قرار گرفت، سرش را از شیشه بیرون آورد و گفت:" این لجن‌پراکنی اوضاع را بهم ریخته است. من نمی‌دانم چرا باید این رفتار را می‌کردند." چند نفر از هواداران از این صحنه و این صحبت هوملس فیلم گرفتند و در اینستاگرام منتشر کردند.


واتسکه افزود:" البته ما درمورد شرایط واگذاری بازیکنانمان مذاکره نمی‌کنیم. از اینرو لازم نیست بایرنی‌ها پیشنهادی ارائه دهند، بلکه آنها تصورات و انتظارات ما را می‌شناسند و بهتر است فقط این را بررسی کنند که می‌توانند آنها را محقق کنند یا خیر. البته قبل از هر چیز متس باید خودش بخواهد که ترانسفر شود؛ آنچه ما دیدیم او در ویدیوی اخیر به هواداران گفت که هنوز تصمیمی قطعی نگرفته است."

دیدگاه‌ها