کد خبر : 1324281 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 15:39 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

درویشی: لیاقت انزلی سقوط نیست

رضا درویشی نمایش خوبی در بازی مقابل صبا داشت .

درویشی: لیاقت انزلی سقوط نیست

رضا درویشی در مورد کسب تساوی در دیدار با صبای به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خوبی بود، آمده بودیم ببریم تا در بازی آخر فقط برای زیارت به مشهد برویم، چندین موقعیت خوب هم داشتیم که فقط از یکی از آنها استفاده کردیم. نیمه دوم آنها خیلی فشار آوردند و توانستند گل تساوی را بزنند ما خیلی تلاش کردیم تا گل پیروزی را به بزنیم اما نتوانستیم. درست است که در دقیقه 85 گل خوردیم اما دست از تلاش کردن برنداشتیم ولی متاسفانه نشد پیروز شویم.


این بازیکن که موثرترین بازیکن زمین شناخته شد در مورد عملکردش ادامه می‌دهد: از زمانی که آقای احمدزاده آمده با توجه به اعتقاد زیادی که به من دارد بازی می‌کنم. قبلا به من کم لطفی می‌شد تا حدودی توانستم جواب اعتمادش را بدهم. من و سایر همبازیمان تلاششمان را می‌کنیم ملوان امسال در لیگ‌برتر بماند.


وی در پایان درباره بازی فوق‌حساسی که با سیاه‌جامگان دارند و یکی از دو تیم شانس ماندن در لیگ‌برتر را دارند افزود: در واقع این بازی یک فینال محسوب می‌شود ما به چیزی جز پیروزی در این دیدار فکر نمی‌کنیم باید بمانیم و در لیگ بمانیم، زیرا مردم انزلی واقعا لیاقت این را دارند که تیمشان در لیگ‌برتر باقی بماند.

دیدگاه‌ها