کد خبر : 1324541 | 21 اردیبهشت 1395 ساعت 16:23 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت حسین کریمی مقابل ملوان

حسین کریمی که با زدن 3 گل و دادن 3 پاس گل از تاثیرگذارترین بازیکنان سیاه جامگان محسوب می شود در بازی آخر لیگ به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند.

غیبت حسین کریمی مقابل ملوان

کریمی در مورد شکست مقابل ذوب آهن در هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ برتر به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی سختی بود، آنها از بازی آسیایی آمده و خسته بودند. نیمه اول را خوب بازی نکردند اما نیمه دوم بهتر شدند و از موقعیت هایش به نحواحسن استفاده کردند و توانستند ما را شکست دهند.


او در مورد گلی که به ثمر رساند گفت: من تا الان 3 گل زدم و 3 پاس گل دادم . خیلی دوست داشتم در دیدار با ذوب آهن زدم موجب پیروزی تیم می شد که نشد ولی من همیشه تلاش می کنم و تا عمکلرد خوبی داشته باشم.
وی که در بازی آخر با ملوان می تواند تیمش را همراهی کند در این باره می گوید: متاسفانه سه کارته شده ام و محروم هستم. واقعا حس بدی است که نتواند در آخرین بازی لیگ به تیمش کمکی کند ولی مطمئنم که بچه ها تمام تلاششان را می کنند و توکلمان به خداست.


کریمی در پایان درباره اینکه هنوز شانس ماندن در لیگ را دارند یا خیر افزود: ما تا روز آخر می جنگیم. ما اگر 2 گل بزنیم که می زنیم می توانیم در لیگ بمانیم. بازی در مشهد است و هوادارانمان می آیند و با کمک آنها ملوان را شکست می دهیم.

دیدگاه‌ها