کد خبر : 1325064 | 23 اردیبهشت 1395 ساعت 17:04 | 110.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز از مهم‌ترین بازی هفته در ورزشگاه غدیر

یحیی و عبدالله در باشگاه مشت‌زنی !

استقلال خوزستان و ذوب آهن فردا از ساعت ١٨ درورزشگاه غدیر به مصاف هم خواهند رفت و استقلال خوزستان یكی از گزینه های اصلی قهرمانی به حساب می آید، شاید جام لب كارون بالا برود.

یحیی و عبدالله در باشگاه مشت‌زنی !

به گزارش "ورزش سه"، 30 نكته جذاب و خواندني اين نبرد را مي خوانيم:

 

١- در اولين ديدار دو تيم كه اتفاقاً در اهواز انجام شد، استقلال خوزستان موفق شد با گل هاي ميلاد ميداوودي و عادل كلاه كج با نتيجه ٢-٠ حريف اصفهاني شان را شكست دهد.

 

٢- دو تا تيم تا كنون دو بازي در اهواز انجام داده اند و ذوب آهن سهمش تنها از اين دو بازي يك امتياز بوده است.

 

٣- در بازي رفت استقلال خوزستان موفق شد با تك گل زبيدي روي پاس زيباي زهيوي پيروز شود و قهرمان نيم فصل شود، آنها اميدوارند بازهم سه امتياز از تيم گل محمدي بگيرند.

 

 

٤- دو تيم تا كنون ٥ باز به مصاف هم رفته اند كه سهم استقلال از برد ٣ و ذوب آهن ١ بازي بوده است، يك بازي نيز با تساوي به پايان رسيده است.

 

٥-عادل كلاه كج، ميلاد ميداوودي،ابراهيم صالحي، يزدان عباسيان، مهدي زبيدي و سيد مهدي صالحي كه تا كنون براي استقلال خوزستان در اين نبردها گلزني هستند هيچ كدام در بازي فردا حاضر نخواهند بود.

 

٦- مرتضي تبريزي، كاوه رضايي و مهدي رجب زاده در اين نبردها موفق به گلزني شده اند و در بازي فردا حاضر هستند.

 

٧- يحيي گل محمدي انگيزه فراواني براي برد در اين بازي دارد تا به پرسپوليس تيم سابقش كمك شاياني در راه قهرماني كند.

 

٨- رشيد مظاهري كه گزينه جدي پرسپوليسي هاست در صورت اينكه در اين بازي كلين شيت كند از نظر تعداد كلين شيت در يك سال فوتبالي تاريخ ساز مي شود.

 

٩- امير كامدار، هاشم بيگ زاده و احسان پهلوان هرسه از ذوب آهن محرومان اين بازي هستند.

 

١٠- موسي كوليبالي و رحيم زهيوي كه گفته مي شد ممكن است به بازي نرسمد با تلاش پزشكان استقلال خوزستان در بازي شركت خواهند كرد.

 

١١-از اولين بازي دو تيم براي استقلال خوزستان تنها محمد طيبي كاپيتان در اين تيم باقي مانده است، البته از بين ١١ بازيكن فيكس و ٣ بازيكن ذخيره اي كه بازي كردند و اين نشان از تغيير زياد تيم ويسي مي دهد.

 

 

١٢- ذوب آهن يك فصل در استانه قهرماني همراه با منصور ابراهيم زاده بود اما در اهواز و باخت برابر فولاد با نتيجه ٤-١ جام را از دست داد، آنها به دنبال انتقام آن روز تلخ از خوزستاني ها هستند.


١٣-از بازي اوليه دو تيم در تركيب ذوب آهن قاسم حدادي فر و مهدي رجب زاده باقي مانده است.


١٤-تركيب احتمالي تيم ذوب آهن بدين شرح است:
محمدرشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، علی حمام،وليداسماعيل  قاسم حدادی فر، سیدمحمدرضا حسینی، مهدی مهدی پور، مهدی رجب زاده،مرتضی تبریزی و كاوه رضايي.


١٥- تركيب احتمالي استقلال خوزستان بدين شرح است:
خسوس، كوليبالي، محمد طيبي، دانيال ماهيني، عقيل كعبي، حكيم نصاري، ميثم دورقي، فيليپه، فرشاد جانفزا، رحيم زهيوي و حسن بيت سعيد.


١٦- تماشاي اين بازي در ورزشگاه ٥٠ هزار نفره غدير رايگان خواهد بود.


١٧-در صورت قهرماني استقلال خوزستان هادي خنيفر و محمد طيبي كاپيتان هاي اين تيم جام را بالا خواهند برد.


١٨- در بازي هفته قبل هر دو تيم موفق شدند تا رقباي مشهدي خود را شكست دهند، استقلال خوزستان در مشهد پديده را برد و ذوب آهن در خانه سياه جامگان را شكست داد.


١٩- ويسي در اين بازي از سيستم ٣-٤-٤ احتمالا استفاده كند و يحيي گل محمدي از سيستم ١-٣-٢-٤ استفاده كند.

 

٢٠- اين سومين بازي تيم ذوب در اين فصل در خوزستان است، آنها در دو بازي قبل يك مساوي و يك برد كسب كرده اند، ذوب در فينال جام حذفي نيز بايد در خرمشهر به مصاف استقلال برود.

 

٢١-هواداران خوزستاني تيم خاي مختلف در شبكه هاي اجتماعي قرار گذاشته اندتاورزشگاه غدير را براي حريفشان جهنم كنند.


٢٢- اگر عبدالله ويسي بتواند جام را در اهواز نگه دارد سومين جام زندگي اش را به دست خواهد اورد. او به عنوان بازيكن با شاهين اهواز قهرمان جام حذفي و همچنين در قامت كمك مربي با فولاد قهرمان ليگ برتر ايران شده است.


٢٣-استقلال خوزستان اگر قهرمان شود سومين قهرماني خوزستان در ليگ برتر به دست مي آيد، پيش از اين دو بار فولاد خوزستان در ليگ چهارم و سيزدهم جام را به دست آورده بود.


٢٤- هادي خنيفر و مهدي زبيدي دو بازيكن مصدوم استقلال خوزستان هستند كه مدت هاست از تركيب دور هستند، در بازي رفت زبيدي تك گل بازي را به ثمر رساند.

 

٢٥- درب هاي استاديوم از ساعت ١٤ باز خواهد شد و به مناسبت اعياد شعبانيه برنامه هاي شادي براي هواداران تدارك داده شده است.


٢٦-استقلال خوزستان تنها در اهواز برابر فولاد شكست خورده است و باخت ديگري نداشته است.


٢٧-استقلال خوزستان با سه باخت كم ترين باخت را در ليگ برتر دارد، همچنين آنها تنها ١٤ گل تا كنون خورده اند.


٢٨- فرناندو خسوس اگر موفق شود كلين شيت كند تعداد كلين شيت هايش را به عدد ١٧ خواهد رساند، او تنها مقابل پرسپوليس دو گل خورد و در هيچ كدام از بازي ها بيش از يك گل نخورده است.

 


٢٩-محسن تركي داور دربي هشتاد و دوم اين بازي را قضاوت خواهد كرد.

 


٣٠-باشگاه استقلال خوزستان در نظر دارد بين هواداران شال، پرچم و پيراهن تقسيم كند تا رنگ ورزشگاه را به رنگ آبي در آوردند، البته به نظر مي رسد فولادي ها نيز با پيراهن فولاد به ورزشگاه خواهند آمد.

دیدگاه‌ها