کد خبر : 1325582 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 12:30 | 28.6K بازدید | 6 دیدگاه

دستیار برانکو در قهوه خانه چای می دهد!

قلیچ: گلهای خورده پرسپولیس چندش‌آور بود!

دروازه بان سابق پرسپولیس اعتقاد دارد دریافت گل های زیاد باعث از دست رفتن قهرمانی شده است.

قلیچ: گلهای خورده پرسپولیس چندش‌آور بود!

وحید قلیچ در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره از دست رفتن شانس قهرمانی برای پرسپولیس می گوید: متاسفانه پرسپولیس هرگاه باید خوب کار کند و نتیجه لازم را کسب کند، نمی تواند موفق باشد. دیروز پرسپولیس باید خیلی بهتر از این بازی می‌‎کرد اما اصلا نمایش دلپذیری نداشت. دیروز باید خیلی بیشتر از این توپ روی دروازه راه آهن می رفت اما چنین اتفاقی رخ نداد.


دروازه بان سابق تیم پرسپولیس با اشاره به نمایش خوب راه آهن تاکید می کند: دیروز راه آهن عالی بازی کرد و واقعا از جان مایه گذاشت. شاید اگر آن پنالتی به ناحق برای پرسپولیس گرفته نمی شد، آنها می توانستند پیروز شوند. واقعا در این صورت کار برای پرسپولیس سخت می شد.


وی ادامه می دهد: تیم پرسپولیس به قدری در طول فصل گل های چندش آور و مسخره دریافت کرد که حالا شرایطش به اینجا رسید. واقعا پرسپولیس باید جام را با تفاضل گل از دست بدهد؟ این خیلی بد است.


قلیچ در پایان می افزاید: برانکو زمانی هم که در تیم ملی بود، در انتخاب مربی دروازه بان ها و دروازه بان ضعف داشت. او آن زمان فردی به نام فخرالدین بگوویچ که الان در قهوه خانه های کرواسی چای می دهد، را به عنوان مربی دروازه بان ها برگزید و پست دروازه بان پاشنه آشیل تیم ملی بود. در پرسپولیس نیز چنین اتفاقی افتاد. او مربی دروازه بان های خوبی نداشت و اگر یکی از پیشکسوتان دروازه بانی ایرانی بالای سر پرسپولیس بود، شرایط فرق می کرد و مشکل گل خوردن پرسپولیس حل می شد.

دیدگاه‌ها