کد خبر : 1327343 | 01 خرداد 1395 ساعت 17:45 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

اینیستا: سویا خطرناک‌ تر از همیشه است

اینیستا فردا به عنوان کاپیتان بارسا این شانس را خواهد داشت تا در صورت پیروزی بر سویا، جام قهرمانی کوپا دل ری را در ویسنته کالدرون بالای سر ببرد.

اینیستا: سویا خطرناک‌ تر از همیشه است

به گزارش "ورزش سه"، فینال کوپا دل ری فردا در ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو برگزار خواهد شد. سویا پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا که سه روز پیش به دست آمد، به مصاف بارسا خواهد رفت و آبی اناری ها نیز پیش از این قهرمانی لالیگا را کسب کرده اند.

 

1094507

 

اینیستا در مورد بازی فینال و احتمال خستگی سویا گفت:" سوای نتایج پرنوسان سویا در لالیگا باید بگویم که انتظار یک بازی بسیار دشوار را دارم. سویا حریف سرسختی است که در طول بازی تاکتیک های متنوعی را امتحان می کند و مهره های کارامدی در اختیار دارد.

این تیم بازیکنان و نیز مربی بزرگی دارد. اونای امری می داند که از تیمش چه می خواهد. او می داند که از یک بازیکن در کدام منطقه زمین می تواند بهترین استفاده را ببرد. چه تیمش جلو باشد چه عقب، او همیشه از آنچه که باید انجام دهد آگاه است. اگر می خواهیم قهرمان شویم، باید بازی کاملی انجام دهیم. فینال سخت و دشواری خواهد شد.

معتقدم خستگی تاثیری روی بازیکنان سویا نخواهد گذاشت. آنها پس از قهرمانی در لیگ اروپا خطرناک تر از همیشه هستند. بازیکنان سویا انگیزه مضاعفی برای گرفتن یک جام دیگر دارند و این بهترین فرصت برایشان خواهد بود. فردا پس از اتمام بازی بهتر می توان در مورد اینکه خستگی چقدر روی سویا تاثیر گذاشته نتیجه گیری کرد."

دیدگاه‌ها