کد خبر : 1327700 | 03 خرداد 1395 ساعت 10:47 | 68.8K بازدید | 0 دیدگاه

با پرداخت 4 میلیون پوند

منچستریونایتد مانع پیوستن مورینیو به رقبا

روزنامه دیلی میل مدعی شد که منچستریونایتد، پیش پرداختی 4 میلیون پوندی به مورینیو پرداخت کرده تا سرمربی پرتغالی با دیگر تیم‌ها مذاکره نکند.

منچستریونایتد مانع پیوستن مورینیو به رقبا

به گزارش "ورزش سه"، شایعه جدایی فان‌خال و حضور مورینیو روی نیمکت یونایتد از اواسط فصل و پس از اخراج آقای خاص از چلسی شنیده می‌شود. با این حال با کسب جام حذفی، به نظر فان‌خال جایگاهش را کمی تثبیت کرد. هر چند که سرمربی هلندی تاکید دارد که فصل آینده سرمربی شیاطین سرخ خواهد بود ولی شایعات و گزارش‌ها، خبر از چیز دیگری دارد.
توافقی بین منچستریونایتد و مورینیو در اواسط فصل امضا شده بود که اگر فان‌خال نتواند آنها را به اهدافشان برساند، اخراج خواهد شد و سرمربی پرتغالی جانشین او می‌شود. هدف اصلی یونایتد در اواسط فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود که فان‌خال در دو هفته پایانی آن را از دست داد و خیال باشگاه را از بابت اخراج کردنش راحت کرد.

 

 

1113715

 

گفته می‌شود قرارداد آقای خاص با منچستریونایتد، 75 میلیون پوند برای 5 سال است که در واقع حقوقی 15 میلیون پوندی برای هر سال او در نظر گرفته شده است. همچنین در قرارداد او "بند رفتاری" وجود ندارد و منچستریونایتد با توجه به حرکات جنجالی مورینیو در کنار زمین، ترجیح داده بندی در این مورد در قرارداد با او طی نکند.


آقای خاص تا به حال 229 هزار پوند جریمه شده و در دو مقطع حضورش در چلسی، دو بار از حضور در استادیوم منع شده است. با این حال، مورینیو در مذاکرات ژانویه از قبول چنین بندی سر باز زده است. بر خلاف توافق سیتی با پپ، قرارداد یونایتد با مورینیو شرطی مشخص و واضح داشت و آن نتیجه نگرفتن فان‌خال بود.


سرمربی سابق چلسی، بودجه ای 200 میلیون پوندی برای جذب بازیکن در سال اول حضورش در این باشگاه پس از اینکه شیاطین سرخ نتوانستند سهمیه کسب کنند و در رده ی پنجم قرار بگیرند درخواست کرده است. یونایتد امیدوار است نقل و انتقالاتش پیش از یورو 2016 به پایان رسیده باشد تا با بازگشت بازیکنان، تمرینات خود را شروع کند.

 

 

1113710

 

قطعی شدن اخراج فان‌خال پیش از برگزاری فینال جام حذفی، شاید حتی از اخراج مویس که او هم خبر اخراجش را از رسانه ها متوجه شد و نه تماس اد وودوارد، شرم آور تر باشد. در ومبلی، پس از برگزاری فینال و قهرمانی یونایتد، این همسر فان‌خال بود که به او گفت که در بی بی سی خبر قطعی شدن اخراج او خوانده است.

خانم فان‌خال از این موضوع به شدت ناراحت شده و از سران باشگاه منچستریونایتد نیز عصبانی است. او و فان‌خال، این اتفاق را توهین و تحقیر فان‌خال در بین عموم تلقی می‌کنند و احتمالا از باشگاه درخواست غرامت خواهند داشت. بار دیگر فشارها بر روی وودوار قرار خواهد گرفت تا مدیر فوتبالی با تجربه تری برای باشگاه استخدام کند.

 

 

1113713

دیدگاه‌ها