کد خبر : 1329553 | 10 خرداد 1395 ساعت 00:55 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت تماشاگران آلمانی از بواتنگ (عکس)

هواداران تیم ملی آلمان با حمل پلاکاردهایی از مدافع سیه چرده‌شان حمایت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای دوستانه پیش از شروع جام ملت‌های اروپا ساعتی پیش تیم ملی آلمان در شهر اگسبورگ میزبان اسلوواکی بود که در پایان با حساب 3 بر 1 مغلوب شد. از نکات قابل توجه حاشیه‌ای این مسابقه پلاکاردهایی بود که هواداران مانشافت در دفاع از جروم بواتنگ به ورزشگاه اورده بودند که روی آنها نوشته شده بود: "جروم، همسایه ما شو!" و "جروم، خانه‌ات را بیاور کنار ما"

 

1116022

 

ماجرا از این قرار است که اخیرا الکساندر گاولاند ،قائم مقام حزب AfD (الترناتیو برای آلمان) به روزنامه "فرانکفورتر الگماینه سایتونگ" گفته بود:" مردم ما یکی مثل بواتنگ را به عنوان بازیکن فوتبال قبول می‌کنند، اما دوست ندارند چنین کسی را در همسایگی خود داشته باشند."

 

الیور بیرهوف نیز در واکنش به این اظهارات گفت:" ما در تیم ملی تکثر را تجربه می‌کنیم؛ از همینرو چنین اظهارات ناپخته‌ای برایمان اصلا قابل اعتنا نیستند. این حرف‌ها به جروم ضربه نمی‌زند اما قشنگ هم نیست زیرا او الان وارد بحثی شده که نمی‌خواسته واردش شود. مسخره‌تر اینکه پای خانواده‌اش نیز به میان آمده و در مورد همسایه‌های آنها پرسیده می‌شود؛ و حال آنکه همه این چیزها جزو حریم خصوصی آدم‌هاست."
گفتنی است بواتنگ که اصالتی غنایی دارد، ترجیح داد در عرصه ملی پیراهن تیم ملی آلمان را بر تن کند.

 

دیدگاه‌ها