کد خبر : 1329697 | 10 خرداد 1395 ساعت 14:33 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از درخواست صد ها تن از هواداران متین ورامین

استاندار تهران پیگیر مشکلات قهرمان آسیا

تیم والیبال متین ورامین که فصلی نسبتا موفق را در لیگ برتر پشت سر گذاشت در اواسط فصل گذشته با مشکلات شدید مالی رو به رو شد و تا کنون نیز موفق به تسویه بدهی اعضای باشگاه خود نشده است.

استاندار تهران پیگیر مشکلات قهرمان آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  در این میان استاندار تهران که روز گذشته به ورامین سفر کرده بود پس از درخواست صد ها تن از هواداران ورامینی قول مساعدت ویژه برای حل این تیم مشکلات داد.

 

سید حسین هاشمی که شامگاه یکشنبه برای شرکت در همایش ملی ستارگان درخشان در شهر ورامین حضور پیدا کرده بود، در بدو ورود خود به این شهر با استقبال ویژه هواداران تیم والیبال متین ورامین رو به رو شد و هواداران متین دقایقی با وی سخن گفتند.


صدها تن از هواداران تیم والیبال متین ورامین که مقابل درب ورودی همایش ملی ستارگان درخشان تجمع کرده بودند از استاندار خواستند تا وعده‌های داده شده در ارتباط با حل مشکلات مالی تیم والیبال متین پیگیری شود.


هواداران ورامینی در دیدار اعلام کردند: تیم والیبال  افتخار ایران و آسیا است اما متاسفانه این تیم ریشه‌دار طی یک سال اخیر با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند و تنها دل خوشی جوانان ورامینی در معرض نابودی قرار گرفته است که حمایت و توجه ویژه مسؤولان برای ادامه حیات این تیم را می‌طلبد.


سید حسین هاشمی استاندار تهران با تمجید از شور و شوق وصف ناپذیر هواداران ورامینی در این استقبال گفت: مسأله تیم والیبال متین ورامین از سوی استانداری پیگیری ویژه می‌شود.


گفتنی است، تیم والیبال متین ورامین سابقه قهرمانی ایران و جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد و از پر هوادارترین تیم‌های لیگ برتر والیبال است که این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

دیدگاه‌ها