کد خبر : 1331641 | 18 خرداد 1395 ساعت 11:01 | 197.4K بازدید | 13 دیدگاه

استقلال 3 بازیکن گرانقمیت گرفته

گودرزی دخالت در نقل و انتقالات را رد کرد

تجمعات چند روز گذشته طرفداران استقلال روبروی وزارت ورزش با واکنش وزیر روبرو شد و او پرده از تحرکات این باشگاه در نقل و انتقالات برداشت.

گودرزی دخالت در نقل و انتقالات را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه استقلال این روزها اسیر اخبار ضد و نقیضی در خصوص تغییرات در ساختار مدیریتی خود است تجمعات طرفدارانش روبروی ساختمان وزارت ورزش و شعارهایی که علیه وزیر سر دادند باعث شد تا محمود گودرزی به این تحرکات واکنش نشان داده و مدعی شود استقلال تا کنون سه بازیکن گران قیمت جذب کرده است.


گودرزی امروز در مصاحبه ای با رسانه ها گفت:« تیم استقلال باید 6 بازیکن جذب کند که تاکنون 3 بازیکن با ارقام بالا جذب این تیم شده‌اند. تصمیم‌گیرنده نهایی در مورد بازیکنان جدید این تیم سرمربی است نه من! سال قبل پرسپولیسی‌ها شرایط خوبی نداشتند و می‌گفتند که من استقلالی هستم اما من استقلالی یا پرسپولیسی نیستم و شما این حرف‌ها را باور نکنید».


این ادعای وزیر ورزش که به نوعی برای دفاع از خود در برابر اتهامات طرفداران استقلال بر زبان آمد واقعیت های پنهان باشگاه استقلال را نیز علنی کرد جایی که پای قراردادهای گران قیمت این باشگاه با نفراتی مثل بختیار رحمانی، وریا غفوری و فرشید باقری به میان آمد تا تمام شایعاتی که پیرامون این مساله وجود داشت رنگ واقعیت به خود بگیرد.

 

اگر بخواهیم از زوایه ای دیگر صحبت های وزیر ورزش را تحلیل کنیم باید بگوییم محمود گودرزی با بر زبان آوردن این حرف ها به نوعی خودش را از اتهام دخالت در تصمیم گیری های استقلال و همچنین پرسپولیس تبرئه کرده است. اتهامی که طرفداران دو تیم همواره در این یکی ، دو فصل به گودرزی وارد کرده اند آن هم با شدت و حدت خاصی.


در عین حال گودرزی با پیش کشیدن واژه گران قیمت به نوعی اعتراض خود به عقد قراردادهای خارج از عرف دو باشگاهی که تمام هزینه های شان را دولت تامین می کند و همیشه چشم به بودجه وزارتخانه دارند را نیز علنی کرد. اعتراضی که می توان کاملا آن را درست خواند چون در روزهای که بحران اقتصادی تمامی محافل جامعه را در بر گرفته و باشگاه های دیگر نیز اسیر آن هستند دو تیم استقلال و پرسپولیس نباید این گونه ولخرجی کنند.


گران شدن بازار نقل و انتقالات در این شرایط مسلما به سود هیچ باشگاهی نخواهد بود به خصوص که دیگر خبری از ریخت و پاش های تیم های صنعتی هم نیست و بیشتر باشگاه ها سقف قراردادهای خود را روی 500 تا 600 میلیون تومان بسته اند. علاوه بر آن وقتی مشتری های خارجی بازیکنان ایرانی هم به کمترین حد خود در یک دهه گذشته رسیده مسلما دو تیم استقلال و پرسپولیس می توانند دوباره به خاطر داشتن تماشاگر و در دید بودن از این فرصت نهایت بهره را برده و بازیکنان را به تور بیاندازند آن هم نه با قراردادهای میلیاردی که از پس پرداختش برنیایند.


عملا با این شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس مهمترین سوژه برای بازیکنان و ستاره های نقل و انتقالات خواهند بود و این بهترین فرصت است تا بعد از سال ها مدیران این دو تیم با حساب و کتاب خرج کرده و جچلوی بدهی های بیشتر را بگیرند نه این که با بستن قراردادهای میلیاردی دوباره با چالش های بیشتری خودشان و بازار را به تلاطم بیاندازند.

دیدگاه‌ها