کد خبر : 1331873 | 19 خرداد 1395 ساعت 06:30 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پر گل آمریکا مقابل کاستاریکا

تیم ملی فوتبال امریکا موفق شد کاستاریکا را 4-0 شکست داده و امیدهایش برای ماندن در کوپا آمه‌ریکا را زنده نگه دارد.

پیروزی پر گل آمریکا مقابل کاستاریکا

به گزارش "ورزش سه"، آمریکا در دیدار اول خود مقابل  کلمبیا عملکرد خوبی نداشت و 2-0 از این تیم شکست خورد. در صورتی که در این دیدار نیز شکست می‌خورد، شانس بسیار کمی برای صعود به دور بعد داشت ولی این پیروزی، آنها را در موقعیت خوبی برای صعود قرار می‌دهد.


شاگردان کلینزمن از همان ابتدای بازی حملات خود را شروع کردند که کلینت دمپسی، هافبک با تجربه آنها در دقیقه 9 موفق شد از روی نقطه پنالتی، گل اول بازی را به ثمر رسانده و آمریکا را پیش بیندازد. در ادامه آمریکا فشار خود را حفظ کرد تا در دقیقه 37، روی پاس خوب دمپسی و ضربه دقیقه جونز، گل دوم نیز وارد دروازه کاستاریکا شود. آمریکا بار دیگر در دقیقه 42 روی یک پاس گل دیگر از کلینت دمپسی و ضربه زیبای بابی وودز، به گل سوم رسید تا در همان نیمه اول کار حریف را یک سره کرده باشد.


نیمه دوم اما فراز و فرودهای فراوانی داشت. کاستاریکا موفق شد حملاتی روی دروازه آمریکا ترتیب بدهد که البته راه به جایی نبرد و آمریکا نیز موقعیت‌هایی ایجاد کرد ولی مثل نیمه اول در تبدیل کردن آنها به گل موفق نبود تا اینکه دقیقه 87، زوسی با یک حرکت خوب و ضربه ای دقیق، گل چهارم را نیز وارد دروازه پمبرتون کرد تا در نهایت آمریکا به نتیجه 4-0 حریف خود را شکست دهد.


بدین ترتیب، آمریکا فعلا با یک بازی بیشتر نسبت به کلمبیا و به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین است و باید دید دیدار امروز کلمبیا و پاراگوئه به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها