کد خبر : 1333160 | 24 خرداد 1395 ساعت 10:07 | 50.1K بازدید | 3 دیدگاه

مهاجم اهل تیمور شرقی در سپاهان

مهاجم آسیایی به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

مهاجم اهل تیمور شرقی در سپاهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، پدرو هنریکه اولیویرا مهاجم 24 ساله برزیلی که دو ملیتی و صاحب پاسپورت تیمور شرقی است با قراردادی یک ساله به سپاهان پیوست.

 

این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های جوانان سائوپائولو و گرمیو را دارد و در رده بزرگسالان در تیم‌های مختلف برزیلی از جمله موگی میریم، اوبرابا، سانتاکروزنس و پترولینا سوشال بازی کرده است.

 

پدرو در سال 2014 قاره آسیا را برای ادامه دوران حرفه‌ای فوتبال خود انتخاب کرد و به تیم مسیمیر قطر پیوست و در پایان لیگ با انجام 12 بازی و زدن 9 گل عنوان آقای گلی لیگ قطر را به خود اختصاص داد. این بازیکن در سال 2015 به تیم العروبة  عمان پیوست و پس از آن نیز به عضویت تیم PKNS FC مالزی درآمد و در این تیم نیز خوش درخشید و توانست در 13 بازی 8 گل به ثمر برساند. پدرو همچون روال گذشته سال بعد تیم خود را تغییر داد و در سال 2016 به تیم ایرفورس سنترال تایلند پیوست.  

 

پدرو هنریکه برزیلی در 3 دسامبر 2013 پاسپورت جمهوری دموکراتیک تیمور شرقی را دریافت کرده و ملیت آسیایی دارد و از این‌رو وی به عنوان بازیکن دو ملیتی برزیلی - تیمور شرقی به حساب می‌آید و می‌توان از او به عنوان سهمیه آسیایی استفاده کرد. این مهاجم برزیلی چهار بازی  برای تیم زیر 23 سال تیمور شرقی انجام داده و موفق به زدن یک گل نیز شده است.

دیدگاه‌ها