کد خبر : 1333721 | 26 خرداد 1395 ساعت 08:43 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه برای طلا می‌جنگم نه نقره

یزدانی: دوست داشتم با باروس سرشاخ شوم

آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان گفت: دوست داشتم قبل از المپیک ریو یک‌بار با باروس سرشاخ شوم.

یزدانی: دوست داشتم با باروس سرشاخ شوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسن یزدانی، در خصوص غیبت جردن باروس در مسابقات جام جهانی اظهار داشت: مسابقات خوبی بود و البته باروس نیز گویا همسرش زایمان کرده بود و به مسابقات نیامد.

 

وی افزود: دوست داشتم قبل از المپیک یک کشتی با او بگیرم تا با نحوه کشتی‌های او آشنا شوم اما نشد. من نسبتا در این مسابقات از عملکردم راضی بودم. در کشتی اول بدنم سنگین بود و به آمادگی لازم نرسیدم و راضی نیستم اما رفته رفته بهتر شدم و شرایطم ایده‌آل شد. 

 

آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت حضور باروس می‌توانست او را شکست دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: کشتی در وسط تشک مشخص می‌شود که چه نتیجه‌ای دارد و قبل از آن چیزی مشخص نیست.

 

یزدانی در ارتباط با شکست کشتی‌گیر روس عنوان کرد: ختاک تسابالوف را یک بار برده‌ام اما در جام مدوید به او باختم ولی اینجا از او انتقام گرفتم. در المپیک گودیف یا سارگوش در وزن 74 کیلوگرم برای روسیه کشتی خواهند گرفت اما برای من فرقی ندارد، چه کسی می‌آید و هدف من شکست تمامی کشتی‌گیران است.

 

وی گفت: جام جهانی مسابقات تدارکاتی خوبی بود و تیم‌ها نیز خوب بودند و خدا را شکر کشتی خوبی گرفتیم و توانستیم بازهم در خاک آمریکا قهرمان شویم.

 

دارنده مدال نقره جهان در پاسخ به این سؤال که آیا در المپیک ریو طلایی خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: من برای طلا همیشه می‌جنگم نه نقره اما باید خوب باشیم تا طلا را بدست آوریم.

 

دیدگاه‌ها