کد خبر : 1334422 | 29 خرداد 1395 ساعت 09:27 | 275.8K بازدید | 21 دیدگاه

فسخ قرارداد ستاره های ایران با الاهلی

پرونده بازگشت جباری و منتظری به استقلال باز شد

در ادامه خبرهای ضد و نقیض در ارتباط با لژیونرهای ایرانی حاضر در قطر این بار روزنامه الوطن از فسخ قرارداد دو ستاره ایرانی الاهلی خبر داد و نوشت لوکا جباری و منتظری را نمی خواهد.

پرونده بازگشت جباری و منتظری به استقلال باز شد

 

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی هفته های گذشته خبرهای ضد و نقیض زیادی در اترابط با سرنوشت بازیکنان ایرانی شاغل در قطر به گوش می رسید از جمله در ارتباط با دو ستاره ایرانی الاهلی این بار روزنامه الوطن با نوشتن این خبر که لوکا بوناچیچ سرمربی کروات و جدید این تیم نظری روی استفاده از دو بازیکن ایرانی ندارد از فسخ قرارداد مجتبی جباری و عدم تمدید قرارداد پژمان منتظری بر اساس بندی که در قراردادش وجود داشت خبر داد.


نکته جالب در خصوص این خبر برمی گردد به سکوت باشگاه الاهلی و مدیرانش که ترجیح دادند هیچ واکنشی به گزارش الوطن نداشته باشند. با توجه به این که در این چند هفته بارها ماجرای جدایی و ماندن منتظری و جباری در الاهلی نقل محافل خبری دوحه شد و با تایید و تکذیب مدیران باشگاه روبرو شد این بار هم با توجه به این که تنها الوطن به این خبر واکنش نشان دهد هیچ بعید نیست تکذیب شود.


دیگر موضوعی که می تواند کمی ماجرا را پیچیده تر از قبل کند این است که مدیربرنامه های لوکا بوناچیچ سرمربی کروات مد نظر الاهلی همان مدیربرنامه های دو بازیکن ایرانی نیز هست از همین رو مسلما اگر چنین سیاستی مد نظر لوکا قرار داشت خبر کنار گذاشته شدن دو بازیکن ایرانی از مدت ها قبل به واقعیت تبدیل می شد ضمن این که هنوز انتخابات ریاست باشگاه انجام نشده و مشخص نیست که بوناچیچ به آرزویش مبنی بر نشستن روی نیمکت الاهلی برسد.


به هر ترتیب خبر امروز الوطن مبنی بر جدایی دو بازیکن ایرانی الاهلی باعث خواهد شد تا پرونده بازگشت این دو نفر به استقلال بار دیگر بازشود. علیرضا منصوریان در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود با اشاره به این که استقلال خانه جباری و منتظری است از جذب آنها به شرط مشخص شدن تکلیف شان با الاهلی استقبال کرده بود به خصوص منتظری که حضورش می تواند تمام نگرانی های این مربی در ساختار تدافعی را از بین ببرد.


به همین خاطر باید منتظر ماند و دید تا یکی ، دو روز آینده چه اتفاقاتی پیرامون دو بازیکن ایرانی الاهلی رخ خواهد داد جایی که گفته می شود مجتبی جباری با توجه به پیشنهاداتی که از یکی دو تیم قطری دارد در دوحه خواهد ماند اما بازگشت پژمان منتظری به ایران محتمل تر است و مقصد هم می تواند استقلال به عنوان یکی از سورپرایزهای علی منصور برای طرفداران باشد.

 

1120503

 

دیدگاه‌ها