کد خبر : 1334676 | 29 خرداد 1395 ساعت 23:58 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در حضور سه بازیکن آلمان مقابل ایرلند شمالی

جایگاه سه بازیکن آلمانی در آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی یورو با تزلزل روبرو است.

ابهام در حضور سه بازیکن آلمان مقابل ایرلند شمالی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو بازی که آلمان در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا انجام داده، در مجموع چهار امتیاز از آنها به دست آورد و در حال حاضر صدرنشین گروه C است. اما عملکردی که تیم یواخیم لوو تا اینجای کار از خود به نمایش گذاشته، امیدها در مورد قهرمان شدن این تیم در این تورنمنت را با تردید مواجه کرده است؛ به ویژه آنکه سایر مدعیان نتایج به مراتب قاطع‌تری کسب کرده‌اند.

 

این مسئله موجب شده گمانه‌زنی‌هایی در مورد تغییراتی در چینش مانشافت برای بازی بعدی که سه‌شنبه شب مقابل ایرلند شمالی است ایجاد شود و بر اساس این گمانه‌زنی‌ها سه بازیکن باید جایگاه خود را در خطر ببینند:

 

1119200


 

بندیکت هوودس: زیرا رو به جلو حرکت قابل اعتنایی از او به چشم نخورده است. حتی لوو در اینباره گفت:" در بازی ما حرکات زیادی از سمت چپ زمین ترنیب داده می‌شود و حال آنکه هوودس یک بازیکن دفاعی است." به نظر می‌رسد جانشینان احتمالی او می‌توانند یوشوا کیمیچ یا امره چان باشند.

 

1119206


ماریو گوتزه: با توجه به قدرت بدنی بالاتر ماریو گومز که برای مقابله با ایرلند شمالی بهره‌مندی از این فاکتور ضرورت بیشتری دارد، به نظر می‌رسد این مهاجم جایگزین گوتزه شود. دیگر گزینه ژرمن‌ها برای نوک حمله می‌تواند توماس مولر نیز باشد. لوو درباره این قسمت از زمین گفته بود:" حرکت آخر و ضربه آخر آنطوری که باید می‌بودند نبودند. ما خیلی کم فرصت گلزنی ایجاد کردیم."

 

1120213


 

جولیان دراکسلر: زیرا او بیش از حد پربرخورد بازی می‌کند. لوو اینجا هم می‌گوید:" ما در یک سوم آخر نه فقط سرعت بازی را افزایش ندادیم بلکه سرعت آن را گرفتیم."


بجای او می‌تواند هم‌تیمی‌اش در وولفسبورگ یعنی آندره شورله به میدان فرستاده شود. او بعد از آنکه به عنوان یار تعویضی مقابل اوکراین و لهستان وارد زمین شد، عملکرد قابل اتکایی از خود به نمایش گذاشت.

دیدگاه‌ها