کد خبر : 1335128 | 31 خرداد 1395 ساعت 16:59 | 275K بازدید | 50 دیدگاه

تیم منصوریان پرستاره تر شد

آرش افشین به استقلال پیوست

آرش افشین مهاجم سابق تیم های فولاد، سپاهان و ملوان با عقد قراردادی به استقلال پیوست.

آرش افشین به استقلال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم سابق تیم ملی سومین خرید علیرضا منصوریان برای خط حمله استقلال است رقابت در این خط را به حداکثر خواهد رساند. افشین 27 ساله که رامهرمزی الاصل است بعد از گذراندن تست های پزشکی به خدمت استقلال درآمد.


سابقه ملی افشین به آغاز روزهای درخشش او در فوتبال ایران در جام ملت های 2011 برمی گردد که افشین قطبی سرمربی تیم ملی حساب ویژه ای روی او باز کرده بود. افشین بعد از جدایی قطبی کمتر در تیم ملی حضور داشت اما در دیدار ایران مقابل تاجیکستان با هدایت کارلوس کی‌روش به میدان رفت و پس از آن دیگر فرصت حضور در جمع ملی پوشان را پیدا نکرد.


او یک مهاجم سریع با گام های بلند و خوش نقش است که امیر قلعه نویی نیز 4 فصل پیش قصد استخدام او را داشت اما وی از فولاد به سپاهان رفت و البته کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشت. افشین بعد از سپاهان در فولاد و سپس ملوان بازی کرده و به دلیل مصدومیت در 3 فصل گذشته دور از فرم مورد نظر هوادارانش بوده است اما شاید حضور در استقلال فرصتی برای او برای درخشش مجدد باشد. او با بازیکنانی مثل کاوه رضایی و بختیار رحمانی همبازی بوده است؛ دو ستاره ای که امسال به استقلال پیوسته اند.


افشین برای حضور در ترکیب ثابت استقلال کار دشواری دارد و باید با 3 مهاجم دیگر آبی پوشان رقابت کند.

 

 

1121187

 

دیدگاه‌ها