کد خبر : 1335235 | 01 تیر 1395 ساعت 00:26 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

ولاسکو از رویارویی با ایران ناراحت شد

داورزنی: اولویت ما در لیگ جهانی نتیجه نیست

رئیس فدراسیون والیبال گفت: اولویت اصلی ما در لیگ جهانی والیبال کسب نتیجه نیست بلکه به دنبال پیدا کردن شرایط آرمانی هستیم.

داورزنی: اولویت ما در لیگ جهانی نتیجه نیست

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، محمدرضا داورزنی در مورد نتایج تیم ملی والیبال در هفته نخست لیگ جهانی اظهار داشت: ما پیش‌بینی شرایط سخت مسابقات در برزیل را می‌کردیم. به‌هر حال اختلاف 12 ساعته بین توکیو و ریو مشکلاتی را به‌وجود آورد، اما در مجموع از عملکرد تیم ملی در بازی برابر برزیل و آمریکا راضی هستیم.

 

وی در ادامه افزود: کسب نتیجه اولویت ما در لیگ جهانی نیست، بلکه اولویت اصلی پیدا کردن شرایط آرمانی برای بازی‌های المپیک است.

 

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: بین 14 تا 16 والیبالیست در تیم ملی حضور دارند که ما برای هفته نخست لیگ جهانی از بازیکنانی همچون مباشری استفاده کردیم، حالا هم قرار است دو بازیکن دیگر به نام‌های بهبودی و فلاح به صربستان بروند تا برای دیدارهای هفته دوم به تیم ملی ملحق شوند. ما به بازیکنان مختلفی در تیم ملی فرصت می‌دهیم تا شرایط آرمانی برای این تیم برای المپیک فراهم شود.

 

داورزنی با اشاره به ثبت دو شکست در کارنامه تیم ملی والیبال در هفته نخست گفت: خیلی از تیم‌ها حتی فرانسه و روسیه نیز شکست خوردند. این نشان می‌دهد که همه تیم‌ها به‌دنبال قهرمانی نیستند. البته نباید از کسب نتیجه خوب غافل شد. به‌هر حال معتقدم شرایط تیم ملی در هفته دوم لیگ جهانی بهتر می‌شود و می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

 

وی از آمادگی کشورمان برای میزبانی دیدارهای هفته سوم لیگ جهانی والیبال عنوان کرد: همه شرایط مهیاست تا بتوانیم میزبانی خوبی در تهران از تیم‌های ایتالیا، صربستان و آرژانتین داشته باشیم. 

 

رئیس فدراسیون والیبال در پایان در خصوص رویارویی تیم ملی با آرژانتین که خولیو ولاسکو، سرمربی تیم پیشین ایران هدایت آن را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: ولاسکو رابطه دوستانه و برادرانه‌ای با ما دارد. او زحمت زیادی در ایران کشیده و اینجا را وطن دوم خود می‌داند. ولاسکو حُسن معرفت و رابطه عاطفی خوبی با ایرانی‌ها دارد و از اینکه با تیم ایران روبه‌رو می‌شد، ناراحت بود. 

دیدگاه‌ها