کد خبر : 1336219 | 05 تیر 1395 ساعت 09:37 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کرواسی - پرتغال

حساس ترین دیدار روز اول دور حذفی یورو 2016، امروز بین دو تیم کرواسی و پرتغال برگزار خواهد شد.

پیش بازی کرواسی - پرتغال

به گزارش "ورزش سه"،‌ چاچیچ و شاگردانش عملکرد خوبی تا به اینجای کار داشته اند و حال باید دید مقابل رونالدو و یارانش چه خواهند کرد.

 

1122229


کرواسی


شاگردان آنته چاچیچ در مرحله گروهی یورو 2016، دو پیروزی و 1 تساوی کسب کردند و بالاتر از اسپانیا به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد صعود کردند و حال باید مقابل پرتغال قرار بگیرد. کرواسی از تیم های خوب این دوره از رقابت‌ها تا به اینجای کار نشان داده و نتایج خوبی کسب کرده که نشان از هماهنگی و یک دستی این تیم دارد. دو تیم تا به حال 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که هر 3 دیدار با شکست کرواسی و پیروزی پرتغال همراه بوده است. این دومین بار است که کرواسی به عنوان تیم اول به این دور از مسابقات می‌رسد. سال 2008 نیز آنها موفق به چنین کاری شده بودند که در یک چهارم نهایی با شکست مقابل ترکیه در ضربات پنالتی حذف شدند. باید دید امسال چه عملکردی خواهند داشت.

 

1122226


پرتغال


شاگردان سانتوس با 3 تساوی به عنوان تیم سوم گروهشان به دور حذفی صعود کردند. پرتغال در مرحله گروهی به جز بازی آخر نمایش های خوبی نداشت و نتوانست نتیجه مطلوبی از این 3 دیدار کسب کند تا با صعود به عنوان تیم اول و دوم با رقبای ساده تری روبرو شود. از 7 گل اخیر پرتغال، 5 گل سهم رونالدو و 2 گل سهم نانی بوده که نشان از تاثیرگذاری و اهمیت این دو ستاره روی تیم دارد. حال باید دید کرواسی توان دفاعی خود را روی مهار رونالدو و نانی خواهد گذاشت یا مثل دیگر بازی‌ها،‌ سازمان یافته و منظم دفاع خواهد کرد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1122227

دیدگاه‌ها