کد خبر : 1336649 | 06 تیر 1395 ساعت 18:34 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

کامورانزی:

تنها گرت بیل در یورو انتظارات را برآورده کرده

هافبک سابق تیم ملی ایتالیا به تمجید از عملکرد فوق ستاره ولز در یورو 2016 پرداخت.

تنها گرت بیل در یورو انتظارات را برآورده کرده

به گزارش "ورزش سه"، مائورو کامورانزی، هافبک سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، معتقد است که از میان ستاره های شاخص حاضر در یورو 2016، تنها گرت بیل، ستاره ولز، توانسته انتظارات را برآورده کند.

 

او گفت:" ستاره های زیادی در فوتبال باشگاهی اروپا وجود دارند اما تنها گرت بیل توانسته انتظارات را در تیم ملی کشورش نیز برآورده کند. باید توجه داشت که ولز تیمی نیست که پیش از این در بالاترین سطح ممکن بوده باشد و این مسئله اهمیت کار بیل را بیشتر می کند."

 

1122140

 

کامورانزی در ادامه از قرعه عجیب تیم ها در مرحله حذفی صحبت کرد:" دوم شدن انگلیس و اسپانیا در گروه هایشان باعث شد تا اکنون بسیاری از تیم های صاحب نام اروپا در یک سمت جدول قرار داشته باشند. اما تیم شگفتی ساز برای من تا اینجا مجارستان بوده است. آن ها با تعداد زیادی در فاز تدافعی دفاع می کنند و در حملات نیز بسیار خطرناک هستند. همین مسئله باعث شد تا به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شوند."

 


کامورانزی در پایان گفت که شانس کمتری را برای پیروزی ایتالیا مقابل اسپانیا متصور است:" شانس ایتالیا را نسبه به اسپانیا کمتر می دانم اما این به معنی عدم توانایی ایتالیا برای پیروزی نخواهد بود. سرنوشت بازی به سبک بازی اسپانیا بستگی زیادی دارد."

دیدگاه‌ها