کد خبر : 1336679 | 06 تیر 1395 ساعت 20:06 | 65.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع پرسپولیس عکاس شد/ جیمی‌جامپ در کمپ سرخپوشان

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با حضور ۲۳ بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

 گزارش تمرین امروز پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 18:35 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. پیش از آغاز تمرین هواداران بی‌شماری نسبت به روز گذشته در تمرین حاضر بودند و حدود دو هزار نفر از نزدیک تماشاگر تمرین امروز سرخپوشان بودند.

 

* یکی از لیدرهای منتسب به باشگاه پرسپولیس امروز قبل از تمرین از هواداران این تیم خواست که نسبت به تشویق بازیکنان مراقب باشند، چراکه روز گذشته چند تن از بازیکنان پرسپولیس نسبت به تشویق‌شان گلایه کردند و از آنها خواستند از حرف‌هایی که باعث دلخوری بازیکنان می‌شود، پرهیز کنند.

 

* بازیکنان ابتدا به‌مدت 15 دقیقه زیر نظر مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم کردند و سپس با توپ به کارهای کششی و نرمشی روی آوردند.

 

* هواداران پرسپولیس پس از آنکه گفته شده مهدی طارمی برای مذاکره با یکی از تیم‌های ترکیه‌ای راهی این کشور شده بسیار ناراحت بودند و در این خصوص با هم صحبت می‌کردند. این در حالی است که آنها معتقد بودند که طارمی روز گذشته با پرسپولیس به توافق رسیده است.

 

* بازیکنان پس از کارهای کششی و نرمشی زیر نظر برانکو به تمرینات تاکتیکی پرداختند. آنها به دو گروه تقسیم شدند و با انجام کارهای تاکتیکی و ترکیبی بازی در دروازه‌هایی که در گوشه‌های زمین تدارک دیده شده بود را تجربه کردند.

 

* هواداران پرسپولیس امروز در حاشیه تمرین مدام بازیکنان این تیم و برانکو را تشویق کردند و برای لحظاتی لقب قاتل استقلال را به طارمی دادند!

 

* یکی از هواداران پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم به صورت جیمی جامپ وارد زمین شد و پس از در آغوش گرفتن بیرانوند و برانکو با تلاش یکی از مسئولان تدارکات پرسپولیس به بیرون هدایت شد.

 

* در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس محمد انصاری که قبل از شروع تمرینات دچار مصدومیت شده بود، با صلاحدید کادرفنی از تمرینات گروهی خارج شد تا دوباره مصدومیتش تشدید نشود. انصاری که در بیرون تمرین حضور داشت در یک حرکت خاص یکی از دوربین‌های عکاسان خبری را گرفت و مشغول عکس انداختن از تمرین پرسپولیس شد.

 

* در تمرین امروز پرسپولیس رضا چلنگر مترجم سابق برانکو و محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.

 

* علی‌رغم تمرینات گذشته امروز خبری از شعار یا بنری علیه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان در ورزشگاه شهید کاظمی نبود.

 

* پایان‌بخش تمرینات امروز پرسپولیس فوتبال درون تیمی بود. بازیکنان پس از پایان تمرین امروز به صرف افطاری میهمان برانکو سرمربی این تیم خواهند بود.

 

* تمرین فردای پرسپولیس به‌دلیل شهادت حضرت علی (ع) تعطیل خواهد بود و بازیکنان از سه‌شنبه تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها