کد خبر : 1337484 | 10 تیر 1395 ساعت 01:26 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

آدام ناوالکا:

تمرکز ما روی مهار رونالدو نیست

آدام ناوالکا، سرمربی تیم ملی لهستان، اعلام کرد که تیمش در دیدار فردا شب مقابل پرتغال در یک چهارم نهایی یورو 2016، تنها به دنبال مهار کریس رونالدو نخواهد بود.

تمرکز ما روی مهار رونالدو نیست

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در رسیدن پرتغال به جمع 8 تیم پایانی رقابت های یورو 2016 نقش موثری داشت اما ناوالکا معتقد است که سلسائو بازیکنان خطرناک دیگری هم دارد.


او به خبرنگاران گفت:" پرتغال حریفی خطرناک با پتانسیل بالاست. آنها بازیکنانی دارند که در بالاترین سطح بازی می کنند. قصد ندارم تنها از کریس رونالدو نام ببرم. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و این چیزهای زیادی در مورد تیم حریف به شما می گوید.

 

 

1121801


اما فوتبال ورزش تیمی است و هیچ تیمی وجود ندارد که در آن، تنها یک بازیکن سرنوشت بازی را رقم بزند. فکر می کنم پرتغال خیلی خوب نشان داد که یک تیم است. ما تنها نباید مراقب رونالدو باشیم؛ بلکه باید بازیکنان دیگر را هم زیر نظر بگیریم.


آنچه در مورد آنها واضح است، نحوه پس گرفتن مالکیت توپ است، این که خیلی خوب حمله می کنند، بسیار خطرناک هستند و ما انتظار دیدار دشواری را داریم. ما به خودمان باور داریم. ما براساس برنامه خودمان بازی را کنترل می کنیم. ما سرشار است باور و خوش بینی هستیم."

دیدگاه‌ها