کد خبر : 1337887 | 12 تیر 1395 ساعت 02:10 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ولز: از بازیکنانم خواستم مبارزه کنند

کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز، با ابراز خوشحالی از پیروزی 3-1 تیمش مقابل بلژیک در یک چهارم نهایی یورو 2016، رسیدن تیمش به نیمه نهایی را حاصل سختکوشی بازیکنانش دانست.

سرمربی ولز: از بازیکنانم خواستم مبارزه کنند

به گزارش "ورزش سه"، ولزی ها که بعد از 58 سال در یک تورنمنت بزرگ حضور پیدا کردند، امشب توانستند با گل های اشلی ویلیامز، هال رابسون کانو و کریس ووکس، بلژیک را شکست بدهند و حریف پرتغال در نیمه نهایی شوند. کولمن تاکید کرد که تیمش از ابتدا برای کسب نتایج خوب راهی فرانسه شد و هدف شان تنها حضور در یورو نبود.

 

 

1123781

 


او به خبرنگاران گفت:" می دانستیم دیدار دشواری خواهد بود اما قبل از رقابت ها گفتم که ما تنها برای لذت بردن از بازی ها اینجا حضور نداریم. ما اینجا هستیم تا رقابت کنیم و احساس می کنیم چیزی برای ارائه کردن داریم. احساس می کردم بازیکنانم می توانند نمایش های بهتری ارائه بدهند. ما مبارزه کردیم و این چیزی بود که همیشه از بازیکنان خواسته ایم.


ما بازیکنانی مانند جو آلن، آرون رمزی و گرت بیل داریم که می توانند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند و به این ترتیب می توانیم بهترین بازی را از تیم بگیریم. ما تلاش کردیم تا از قدرت و هویت مان بهره بگیریم؛ حتی اگر منجر به گرفتن نتیجه نشود."

 

 

1123783

 


کولمن در مورد گل هایی که تیمش در این دیدار به ثمر رساند هم گفت:" گل های فوق العاده ای بود. من برای سم ووکس خوشحالم زیرا همیشه این فرصت را پیدا نمی کند که از ابتدا به میدان برود اما همیشه به سخت کار می کند و توانایی هایش را به نمایش می گذارد. او در رختکن شخصیت فوق العاده ای است. اشلی ویلیامز می توانست هت تریک کند؛ و چه نمایشی داشت هال رابسون کانو!


از رویا داشتن نترسید زیرا چهار سال قبل ما از اینجایی که هستیم فاصله زیادی داشتیم. از شکست خوردن نترسید زیرا شکست های من بیشتر از پیروزی ها بوده است. اکنون از این موفقیت لذت می برم."

دیدگاه‌ها