کد خبر : 1338022 | 12 تیر 1395 ساعت 15:00 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

نیمار بالاتر از مسی، پردرآمدترین ستاره بارسا

نیمار با قرارداد جدید خود از لحاظ دریافتی سالیانه نسبت به لئو مسی پیشی گرفت و باید دید این مساله چه تبعاتی در بارسلونا در پی خواهد داشت.

نیمار بالاتر از مسی، پردرآمدترین ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوان، روز گذشته بصورت رسمی اعلام شد که نیمار قراردادش با بارسلونا را تمدید کرده است. یکی از وکلای این بازیکن در توئیتر خود نوشت که این گران ترین قرارداد تاریخ فوتبال است.

 

1123916

 

در جزئیاتی که از این قرارداد فاش شده، آمده است که نیمار تا 2021 در بارسا خواهد ماند و رقم فسخ قرارداد او در سال اول 200 میلیون یورو، در سال دوم 222 میلیون یورو و از 2018 تا 2021 نیز 250 میلیون یورو خواهد بود ولی صحبتی از حقوق سالیانه نیمار به میان نیامده بود.

 

مارکا امروز در گزارشی ویژه فاش ساخت که دریافتی سالیانه نیمار، 25 میلیون یورو خالص است و او از این لحاظ حتی بالاتر از لئو مسی قرار می گیرد. مارکا اشاره کرده است که در ابتدا چنین رقمی از سوی بارسلونا پیشنهاد نشده بود ولی پس از ابراز علاقه پاری سن ژرمن به نیمار که حتی حاضر بود 40 میلیون یورو خالص در سال به این ستاره برزیلی پرداخت کند، مسئولان بارسا در نهایت مجاب شدند تا حقوق سالیانه نیمار را به 25 میلیون یورو افزایش دهند.

 

یکی از مسئولان بارسا در واکنش به اظهارنظر وکیل نیمار گفته است که دریافتی مسی در صورت اجرای تمام بندهای موجود در قراردادش، از نیمار و دیگر بازیکنان بارسلونا بیشتر خواهد بود و از این بابت او همچنان باارزش ترین و پردرآمدترین ستاره تیم باقی می ماند.

 

دیدگاه‌ها