کد خبر : 1338532 | 14 تیر 1395 ساعت 12:22 | 65.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیل پیشنهادها به سوی ستاره ولز

هال رابسون-کانو، ستاره تیم ملی ولز با پایان قراردادش بازیکن آزاد خواهد بود ولی طبق ادعای خودش پیشنهادات زیادی در اختیار دارد.

سیل پیشنهادها به سوی ستاره ولز

به گزارش "ورزش سه"، رابسون-کانو قصد دارد قراردادش ردینگ را به اتمام برساند تا به عنوان بازیکن آزاد به راحتی به تیم دیگری منتقل شود. او تا به اینجای کار دو گل به ثمر رسانده که گل دومش مقابل بلژیک با استقبال گسترده ای روبرو شده است. حال او عنوان کرد که از سرتاسر جهان پیشنهاداتی در اختیار دارد.

 

1124417

 


او گفت:" پیشنهاداتی از سرتاسر جهان در اختیار دارم. نمی‌خواهم علاقه ام به بازی کردن در لیگ برتر را پنهان کنم. اگر آنجا بهترین لیگ برای من است پس در آن حضور خواهم داشت. تصمیم گرفتم قراردادم با ردینگ را به پایان برسانم. 12 سال است در این باشگاه هستم و کارهای زیادی برایشان انجام دادم و بهترین تصمیم برای من این بود که به جلو حرکت کنم. باشگاه‌هایی که قبلا به دنبال جذب من بودند را به خوبی می‌شناسم. به دلایلی انتقال من رخ نداد ولی احتمالا بهترین تصمیم زندگی ام را گرفته ام. خیلی جالب است، خیلی از افراد این موضوع را بزرگ می‌کنند. من قبل از شروع رقابت‌ها پیشنهاد داشتم. پیشنهاداتی خوب از باشگاه‌هایی در حال پیشرفت ولی تصمیم گرفتم تا بعد از یورو صبر کنم."

دیدگاه‌ها