کد خبر : 1338533 | 14 تیر 1395 ساعت 12:24 | 71.1K بازدید | 1 دیدگاه

استارت ریزه اسپور از دور روز دیگر

طارمی و رضائیان مسافر اتریش می‌شوند

باشگاه ترکیه ای دور جدید تمرینات آماده سازی خود برای فصل جدید سوپرلیگ را از دو روز دیگر با حضور خریدهای جدید آغاز می کند.

طارمی و رضائیان مسافر اتریش می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ریزه‌اسپور که به تازگی دو ملی پوش ایرانی را به خدمت گرفته است از روز چهارشنبه و هم زمان با پایان ماه مبارک رمضان دور جدید تمرینات پیش فصل خود را آغاز می کند. حکمت کارامان سرمربی ریز اسپور که برای تماشای بازی های مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 راهی فرانسه شده بود در مصاحبه با سایت Haber61 برنامه هایش برای تیم را اعلام کرد.


کارامان در همین ارتباط گفت:« تیم از روز 15 تیر تمرینات خود را در کمپ باشگاه ریز اسپور با حضور تمام نفرات آغاز خواهد کرد و بعد از 10 روز راهی اردوی پیش فصل در کشور اتریش می شود تا در این اردوی 15 روزه هم تمرینات را پیگیری کند هم چند بازی دوستانه داشته باشد». به این ترتیب مهدی طارمی و رامین رضائیان دو خرید جدید باشگاه ترکیه ای باید از روز چهارشنبه خود را به کادر فنی تیم معرفی و با تیم شان راهی اتریش شوند.


نکته جالب در این مصاحبه به ادعای سرمربی ریزاسپور مبنی بر این که نقل و انتقالات باشگاه با دو خرید دیگر بسته خواهد شد، برمی گردد جایی که کارامان ادعا کرد یکی از این خریدهای جالب توجه تا عصر امروز قراردادش بسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها