کد خبر : 1338939 | 15 تیر 1395 ساعت 23:36 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: این دشوارترین چالش حرفه‌ای زلاتان است

ژوزه مورینیو، سرمربی جدید منچستریونایتد، معتقد است زلاتان ابراهیموویچ با پیوستن به این باشگاه، بزرگترین چالش دوره حرفه ای اش را پذیرفته است.

مورینیو: این دشوارترین چالش حرفه‌ای زلاتان است

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان که در پایان فصل گذشته از پاری سن ژرمن جدا شد، به تازگی با قراردادی یک ساله به منچستریونایتد پیوست.


این ستاره سوئدی در طول دوران حرفه ای اش در ایتالیا، فرانسه و اسپانیا به جام های زیادی دست پیدا کرد اما مورینیو معتقد است که او در لیگ برتر کار دشواری در پیش خواهد داشت.


او به تلویزیون اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" زلاتان، زلاتان است. او هر سال به قهرمانی رسیده است. رکورد گلزنی او فوق العاده است. شور و هیجان او برای بازی شگفت انگیز است و چنین انتخابی تنها با شور و جاه طلبی و رزومه او قابل انطباق است؛ اینکه بزرگترین چالش دوران حرفه ای اش را شروع کند.

 

 

1123733

 

این بهترین باشگاهی است که او در طول دوران حرفه ای اش در آن بازی می کند و در دشوارترین لیگی که او در آن حضور داشته است. او بازیکن فوق العاده ای است. فکر می کنم این اتفاق جالبی است که یک مربی بازیکنی که چند سال قبل در تیمی داشته را بار دیگر به خدمت بگیرد.


این زیباست زیرا به این معناست که رابطه آنها از منظر شخصی برای شان جذاب بوده و از نظر حرفه ای هم به خوبی کار کردند. بعد از چند سال ما دوباره با هم کار می کنیم و من خیلی خوشحالم و می دانم که او می تواند چه کارهایی برای ما انجام بدهد."

دیدگاه‌ها