کد خبر : 1339086 | 16 تیر 1395 ساعت 22:20 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت امیدوارکننده شواینی در آستانه نیمه‌نهایی

کاپیتان آلمان به رغم آنکه هنوز بطور کامل از بند مصدومیت رهایی نیافته، تمام تلاشش را برای بازگشت به ترکیب تیم ملی می‌کند.

وضعیت امیدوارکننده شواینی در آستانه نیمه‌نهایی

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب تیم‌های ملی آلمان و فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که باستین شواین‌اشتایگر یک روز قبل از این مسابقه یعنی زودتر از آنچه انتظارش را می‌رفت تمرینات خود با مانشافت را از سر گرفت.

 

1119251

 

بعد از آنکه این بازیکن در بازی مرحله یک‌چهارم پایانی مقابل ایتالیا دچار آسیب‌دیدگی شد، لوو تاکید کرده بود تنها از بازیکنانی استفاده خواهد کرد که از آمادگی صد درصدی برخوردار باشند. پس چنانچه در کنار سامی خدیرا، کاپیتان شواینی هم نتواند خودش را به دیدار مقابل خروس‌ها برساند، امره چان و جولیان وایگل جایگزین آنها خواهند شد.
دیگر بازیکن ژرمن‌ها که از وضعیتش رفع نگرانی شده، بندیکت هوودس است که او هم تمریناتش را از دیروز شروع کرد و در گفتگو با "فرانکفورتر الگماینه سایتونگ" اطمینان داد:" شرایطم خوب و روبراه است."


گفتنی است غایبان بزرگ تمرین امروز ژرمن‌ها سامی خدیرا و ماریو گومز بودند که دومی تا آخر یورو امیدی به بازگشتش به میادین وجود ندارد

دیدگاه‌ها