کد خبر : 1339174 | 17 تیر 1395 ساعت 12:51 | 135.3K بازدید | 0 دیدگاه

ریکاوری در آب یخ واقعا برایم سخت است

رحمتی: شرایط استقلال امسال از پارسال بهتر است

کاپیتان استقلال ادعا می کند شرایط امسال استقلال از پارسال خیالی بهتر شده است.

رحمتی: شرایط استقلال امسال از پارسال بهتر است

 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی در گفتگو با سایت باشگاه استقلال مدعی شد که فصل گذشته تمام تلاشش رابرای موفقیت تیمش کرد و نتایجی که بدست آمد با توجه به شرایط این تیم بد نبوده است.


شرایط در اردوی استقلال در ارمنستان چطور است؟
ما سومین روز اردوی خود را در کمپ ارمنستان پشت سر می گذاریم و خدا رو شکر دراینجا امکانات فوق العاده است. برای یک بازیکن دو موضوع خیلی مهم است، یکی زمین تمرین و دیگری تغذیه که در هر 2 مورد اردوی ارمنستان شرایط خوبی را دارد. شرایط آب و هوایی ارمنستان هم عالی است و تا جایی که می توانیم داریم از این شرایط استفاده می کنیم.انشالله در فصل بدنسازی شرایط خوبی پیدا کنیم و آماده بشویم برای بازی های لیگ برتر.


چرا در ایران چنین امکانی نیست که تیم های ایرانی بتوانند از آن استفاده کنند؟
واقعا چای تعجب است که چرا در ایران ما چنین امکاناتی را نداریم که بتوانیم از آن استفاده کنیم. شما ببینید که کمپی که ما در آن اردو زده ایم 7 زمین چمن با امکانات مناسب مثل استخر و سالن بدنسازی دارد و جالب اینکه کیفیت تمام زمین چمن های این کمپ بسیار مناسب است. اتاق هایی که در اختیار ما قرار گرفته است شاید 5 ستاره نباشد اما کیفیت خوبی دارد و باعث شد ما در آن آرامش داشته باشیم.

 


از نظر شما استقلال در شروع تمرینات به چه میزان آمادگی رسیده است و آیا می تواند تا شروع بازی ها به آمادگی کامل برسید یا نه؟
خدا را شکر علم پیشرفت کرده است و کادرفنی جدیدی که روی کار آمده اند امکانات خوبی را با خود آورده اند. مثلا همین جی پی اس خیلی به ما کمک می کنه. تا حالا بازیکنان به 40 درصد آمادگی رسیده اند و بخش اعظم آمادگی مان باقی مانده است و باید به فصل بدنسازی ادامه بدهیم. البته بعد از این که به تهران برگردیم مطمئنا تمرینات بیشتر به شرایط مسابقه نزدیک می شود و احتمالا بازی های دوستانه شروع می شود. امروز تازه روز چهارم اردو است و فکر می کنم تا روز دهم بسیار از نظر بدنی خسته باشیم.

 


خیلی از هواداران دوست دارند بدانند استفاده از جی پی اس و فلیمبرداری از تمرینات چه تاثیری می توان روی عملکرد بازیکنان داشته باشد؟
جی پی اس بیشتر کمک حال مربی است چرا که آنها از شرایط بدنی بازیکنان شان مطلع می شوند و به عنوان مثال متوجه می شوند که آستانه تحمل فشار روی بازیکنان چقدر است و از همه مهمتر اینکه باعث می شود بازیکنان مصدوم نشوند.

 

 

1124949

 


بازیکنان با آب یخ که بعد از تمرین که باید در آن ریکاوری کنند کنار آمده اند؟
بازیکنان دیگر بالااجبار کنار آمده اند. خود من هم مجبور هستم که عادت کنم چون واقعا خیلی سختم است که این کار را انجام بدهم. البته این موضوع برای رفع خستگی و البته جلوگیری از مصدومیت خیلی کمک می کند ولی واقعا برای من خیلی سخت است.

 


فصل پیش برای شما فصل خیلی خوبی بود. شرایطتان برای فصل پیش رو چطور است؟
فصل قبل با تمام فراز و نشیب هایش تمام شد. تمام تلاشم را کردم برای استقلال مثمر ثمر باشم. عده ای می گویند موفق بودم و عده ای می گویند نبودم و برای هر 2 طرف احترام قائلم. مهم این است که انسان از خودش راضی باشد و من تمام تلاشم را کردم. با شرایطی که داشتیم موفق شدیم سهمیه آسیایی بگیریم که به نظر من نتیجه بدی نبود. امسال شرایط ما خیلی بهتر شده است.جوان های پارسال تیم ما  باتجربه تر شده اند و بازیکن جدیدی هم در سطح ملی جذب کردیم که این موضوع باعث می شود شرایط خوبی را برای فصل جدید تجربه کنیم. این را هم بگویم این بدنسازی که در حال حاضر انجام می دهیم من هیچ وقت در این سطح انجام نداده بودم.حتی در روزهایی که جوان بودم این قدر ندویده بودم ولی انصافا این روزها در رودربایستی این برنامه ها و دستگاه ها مانده ام.امیدارم امسال شرایط به شکلی رقم بخورد که فرم تیم عالی باشد و بتوانیم بازی های خوبی انجام بدهیم و هواداران را به استادیوم بیاوریم.البته همه این موارد به صبوری مردم و طرفداران استقلال برمی گردد.

 

فکر می کنید هواداران این فصل از شما حمایت می کنند؟

هواداران استقلال که همیشه به ما لطف داشته اند و در سرما و گرما تیم را حمایت کردند.انرژی که از سکوها به تیم تزریق می شود، باعث می شود بازیکنان کارهایی را که شاید نتوانند  را انجام بدهند. این موضوع خیلی تاثیر دارد.ما هم تلاش می کنیم گوشه ای از محبت هواداران را جبران کنیم.حضور این هواداران باعث می شود بازیکنانی که تازه به استقلال آمدند زودتر از آنچه در ورزشگاه آزادی به میدان بروند و جو سکوها را درک کنند در تمرین این جو را درک کنند.

 

 

 

 

مشاهده ویدئو مصاحبه با رحمتی در اردوی ارمنستان

دیدگاه‌ها