کد خبر : 1339759 | 20 تیر 1395 ساعت 09:11 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

به منظور شرکت در لیگ نوپا هند؛

طیبی به تیم ستارگان فوتسال جهان دعوت شد

حسین طیبی به طور رسمی به تیم ستارگان فوتسال جهان به منظور حضور در لیگ تازه تاسیس فوتسال هند دعوت شد.

طیبی به تیم ستارگان فوتسال جهان دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری فوتسال ایران، با دعوت رسمی از سوی کمپانی PFMPL برگزارکننده رسمی لیگ تازه تاسیس هند، حسین طیبی به تیم ستارگان فوتسال جهان به کاپیتانی فالکائو اسطوره فوتسال جهان دعوت شد تا در لیگ این کشور که به صورت چند ماه متناوب به صورت فصلی و مجتمع در دو هفته در هر فصل آن برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.


حسین طیبی که این پیشنهاد رسمی 5ساله را در قطر از فالکائو دریافت کرده است با توجه به تداخل هفته اول لیگ فوتسال هند با جام باشگاه‌های آسیا در هفته اول این لیگ که از 5روز دیگر شروع خواهد شد حضور نخواهد یافت اما در دور بعد آن که در بهمن ماه برگزار می‌شود، در تیم ستارگان فوتسال جهان به میدان خواهد رفت.


تیم فوتسال ستارگان جهان تاکنون با بازیکنانی چون فالکائو، میگلین، روملو، سیریلو، آنجلوت، تیاگو و ... قرارداد امضاء کرده است که حسین طیبی در این جمع به عنوان تنها بازیکن آسیایی حاضر در این میان است که آمادگی خود را برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام کرده است.


گفتنی است مسئولان کمپانی PFMPL برگزار کننده لیگ فوتسال هند، در حوزه فوتبال هم بیکار ننشسته‌اند و به جهت جذاب شدن هر چه بیشتر تورنمنت خود پای فیگو، اسکولز، دکو و ... را نیز در قالب تیم ستارگان قدیم فوتبال به این لیگ باز کرده‌اند.

دیدگاه‌ها