کد خبر : 1341620 | 27 تیر 1395 ساعت 18:30 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

خسروی یکی از 60 ناظر حاضر در لیگ شانزدهم

منتقد معروف داوری، ناظر رقابت‌های لیگ شد

کارشناس داوری فوتبال ایران که به عنوان منتقد اصلی کمیته داوران شناخته می شد به عنوان یکی از 60 ناظر ویژه داوری در رقابت های لیگ شانزدهم انتخاب شد.

منتقد معروف داوری، ناظر رقابت‌های لیگ شد

به گزارش "ورزش سه"، علی خسروی که در سال های اخیر به عنوان یکی از منتقدان اصلی کمیته داوران محسوب می شد یکی از ناظران ویژه داوری در لیگ شانزدهم شناخته شد.


این اتفاق در حالی افتاد که 48 ساعت پیش از جلسه انتخاب ناظران، نام علی خسروی نیز به عنوان گزینه مشترک کمیته داوران و دپارتماران داوری مطرح شد و به وی ابلاغ گردید و خسروی نیز این سمت را پذیرفت و اکنون به عنوان یکی از 60 ناظر رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران شناخته می شود.


نکته جالب در این باره اینکه وی همیشه این موضوع را که روزی به عرصه داوری بازمی گردد که به عنوان نفر اول باشد را بیان می کرد اما اکنون او نفر اول نیست و به فوتبال بازگشته است، البته خسروی ارتباط مناسبی نیز با مسئولان فدراسیون فوتبال دارد و بعید نیست این موضوع باعث حضور دوباره او در عرصه داوری شده باشد.


نکته جالب تر در این باره اینکه اکنون علی خسروی به عنوان یکی از مهمانان جلسه تقدیر از داوران است که توسط اسپانسر داوران لیگ برگزار شده است و کارشناس داوری فوتبال ایران که سال گذشته بیشترین انتقادها را به همین اسپانسر و بابت هدایای معروفی که به داوران داده بودند روا داشته بود اکنون بین مدیران این شرکت نشسته است.


با این حساب باید به زودی خسروی را بازهم به عنوان کارشناس در برنامه های تلویزیونی ببینیم چرا که او اخیرا به دلیل کارشناسی نکردن داوری های یورو در تلویزیون انتقادهای تندی را علیه برنامه سازان بیان کرده بود.


در رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول، تعداد 60 ناظر بر کار 105 داور و کمک داور نظارت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها