کد خبر : 1343040 | 02 مرداد 1395 ساعت 12:35 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: برای هدایت وینالدوم هیجان زده هستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد که حدود 1 دهه است که وینالدوم را زیر نظر دارد و حالا که فرصت هدایت او را دارد، بسیار هیجان زده است.

کلوپ: برای هدایت وینالدوم هیجان زده هستم

به گزارش "ورزش سه"، وینالدوم با 23 میلیون پوند از نیوکاسل به لیورپول پیوست و قراردادی 5 ساله با باشگاه امضا کرد. او امروز به کالیفرنیا سفر خواهد کرد تا به جمع شاگردان کلوپ در این شهر اضافه شود. سرمربی آلمانی از اینکه فرصت هدایت هافبک هلندی در اختیار او قرارداده شده ابراز خوشحالی کرد.

 

1128368

 


او گفت:" من واقعا دوست دارم مسیر فوتبالی این بازیکنان را دنبال کنم، مخصوصا بازیکنان ویژه را که وینالدوم نیز شامل آنهاست. او از روتردام به فاینورد و سپس آیندهوون رفت. پیشرفت خوبی داشته است. او می‌تواند به ما کمک کند و ما هم به او. بازیکنان جدید باید در بالاترین سطح ممکن بجنگند  و دیگر بازیکنان را نیز رو به جلو حرکت دهند. ما ترکیب با کیفیتی داریم و شکی در این نیست. برای بازی کردن در تیم ما باید در بالاترین سطح باشید و این برای تمام بازیکنان صادق است. او می‌تواند گزینه‌های زیادی به تیم ما اضافه کند که پیش از این نداته ایم. او فوتبالیست کاملی است. با توپ خیلی خوب کار می‌کند و واقعا آماده است. می‌تواند تمام بازی را بدود، سریع تصمیم می‌گیرد و مقابل دروازه بسیار خطرناک است.

دیدگاه‌ها